Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 En liten tråd for oss som har gått over ikm, uten tr eller positiv g.test. Her kan vi dele erfaringer, følelser, symptomer osv. Skriv gjerne inn ikm dato, hvor lenge du er over og hvordan du føler deg psykisk og fysisk
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2010 Jeg hadde ikm tors.7.januar. så nå er jeg 5 dager over ikm. Negative g.tester og ingen tegn til tr. Sånn er kroppen min nå: -Ømme brystvorter -økt utflod -ekstra trøtt -Stikkinger nede rundt skambenet -humørsyk!! -veldig varierende matlyst -småkvalm Krysser fingrene for oss jenter! Håper vi alle tester positivt snart. =)
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Ikm fre 8 jan. Føler meg ikke gravid men nederste delen av magen har blitt "hard" på en måte, først merket det de siste dagene men vet ikke om det har noen sammenheng?? Ikke testen enda, venter på lønningen..
Gjest høstmamma? :) Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Jeg er nå en uke over IKM, og testet negativt i går igjen ( Har ikke testet på morgen urin noen av gangene, men det skal da virkelig ikke ha noe å si når man er så mange dager over uansett.. Jeg hadde endel symptomer før - stikkninger i eggstokk/livmor to/tre uker etter EL. - ømme bryst (men det har gitt seg nå ??) - oppblåsthet - treg mage. Men nå kjenner jeg ingenting lenger.. kjenner det kniper litt nederst i magen fra tid til annen, men verken har gått over. Så nå har jeg hverken symptom på graviditet, eller tr. Jeg skal til Gynekolog 28 jan, så da får jeg hvertfall sjekka om det er noe annet galt. Om jeg bare kunne ha vært gravid!!!!! skjønner ikke hvorfor ting ikke skal klaffe, når det er så mange som får det til på første forsøk. Og har en hel masse symptomer fra dag 1 virker det som. Lykkelill84 har du testet igjen?? frustrert nå altså.
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2010 Huff! Skjønner frustrasjonen din altså! Testet mandag. Jeg tester igjen i morgen tidlig. Siste testingen jeg gidder denne pp. Er så kjipt å få de negative resultatene. Belager meg i grunn på en negativ test i morgen også så Skjønner ikke hva som er med disse kroppene våres. Krysser fremdeles fingrene for oss
vilhamangebarn<3 Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Hadde ikm lørdag 9.januar og er nå 4 dager over. Testet negativ to ganger (andre gang tok jeg morgenurin). Fortsatt menssmerter, men ingen TR!!!! Noen av symptomene jeg har hatt: - Vondt i eggstokkene - Menssmerter - Ømme brystervorter (forsvant litt, men kom tilbake igjen). Kjenner det best i venstre bryst. - Småkvalm av og til - Luft i magen (oppblåst) - Litt trøtt - Hormoner (kan bli litt lei meg, eller plutselig rasende). Stakkars mann Ringer legen i morgen og får en time så fort som mulig, og forhåpentligvis kan legen min sjekke meg (istedenfor gynekolog på sykehus).
Gjest høstmamma? :) Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Testet på morgenurin i dag, og svaaaaak strek!!!!!! ))))) Jeg har jo aldri hatt antydning til strek litt engang, så jeg er utrolig glad! Kanskje dette kan gå bra likevel.. har lagt bort testen og sett på den igjen fem ganger allerede. krysset er der faktisk Jeg har jo aldri testet på morgen urin før, kanskje det var det som skulle til.. ? Får teste igjen om et par dager å se om det faktisk kan være tilfelle Jeg er lykkelig enn så lenge. Fortsatt ingen symptomer annet enn litt mageverk/bobling.. Noen andre som har testet i dag??
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2010 Wow =) Gratulerer høstmamma =) Kanksje du kan ta bort spmtegnet i nicket ditt nå.. =) Så spennende!!!!! =) Jeg testet igjen nå med en test som heter pregnant og den var negativ =( IKke antydning til strek engang, så jeg har nok kanskje en lang syklus bare. For første gang i mitt liv.. =( Sitter med ømme bryster, murringer, kvalmebølger, humørsvinginger osv. Guri malla så spennende med deg! Hold meg/oss oppdatert. Husk; en strek er en strek.. eller kryss i ditt tilfelle Klem til deg fra
moonchild Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Jeg er ny her, og er over ikm.. Ta en titt på profilen min, så får dere se adressa til min blogg Litt lettere å skrive lange innlegg til bloggen enn å skrive her. Men jeg skal selvfølgelig skrive her også (korte innlegg)
GogJSpentNå Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Jeg skulle ha IKM ca 4-5 januar. Men den kommer ikke.. Hmmm.. Negative tester å ingen TR er så utrolig kjedelig.. Vet ikke om jeg kan kalle det symtomer da men, sån her er jeg om dagene.. - ømme bryster av og til. Det kommer å går synes jeg. -kvalme som kommer å går dagen lang. -blir svimmel. -mens smerter men ingen tr kommer. Men jeg har ganske uregelmessig mens så er sikkert derfor.. Er bare at di to siste måntene før denne hadde jeg med 32 dager mellomrom begge syklusene.. Så trodde kanskje det hadde stabilisert seg.. Hater denne ventingen.. Tror jeg skal gå en tur inn på 1.trimester å låne litt babystøv..
moonchild Skrevet 14. januar 2010 #12 Skrevet 14. januar 2010 Var hos legen i dag med urinprøve og tok en blodprøve (stikk i fingern). Det viste seg at jeg hadde hatt en cyste som sprakk, så det var det murringen hadde kommet av. Men om jeg var gravid, det visste ingen, så jeg måtte bare fortsette å teste hvis ikke TR kom.
Gjest høstmamma? :) Skrevet 14. januar 2010 #13 Skrevet 14. januar 2010 Lykkelill84 du høres jo veldig gravid ut håper bare vi kan få et ordentlig positivt svar snart! (eller tr for den del så kan man starte på neste pp!) Jeg tør jo ikke stole på den mini streken min, står jo at man ikke skal se på skyggestreker for det kan forekomme på alle tester.. ? Så jeg får nok vente litt til før jeg tester. Tenker å teste på lørdag. Om det da ikke er positivt er det over med testingen for min del. Da får jeg vente til 28 når jeg har gynekolog time. Denne spenningen er helt forferdelig. Dagene snegler seg avgårde.
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 14. januar 2010 Huff og huff.. Vet ikke om jeg er trist eller lettet nå men nå kl 18:43 kom det bløding hos meg.. Veldig lite foreløbig, så er nok tr besøk som sniker seg inn =( Men da er det vel bare å prøve igjen =) Nå har jeg hvertfall noe å forholde meg til (?) Men kjenner at jeg er skuffet. Nå vet jeg ikke hva jeg skal se/kjenne etter lenger. Har hatt "symptomer" uten graviditet og aner ikke når neste ikm dag er. Lurer fortsatt på hvorfor jeg gikk nøyaktig på timen omtrent over ikm. Og nei, jeg har ikke telt feil Håper neste pp blir siste!! Lykke til med testing på lørdag, høstmamma! Jeg har troen på deg og lille spiren =)
gladmamma<3 Skrevet 15. januar 2010 #15 Skrevet 15. januar 2010 lurer meg med på tråden her jeg er bare gått en dag over, men er fortsatt en dag over forhåpentligvis 9 mnd over! hihi...testet med strimmel i dag tidlig....men den var negativ :-O ........men ingen tegn til tante rød.....! har en del murring i magen, men det kan godt være mensensmerter....!? men har hatt denne murringen i 1 uke nå ...men men...ko-ko! hehe...
Murmel72 Skrevet 15. januar 2010 #16 Skrevet 15. januar 2010 Hadde ikm 6-7 januar, men tenkte ikke over at den ikke hadde kommet før i går...det var da jeg satte meg ned og telte...og fant ut at jeg faktisk er en uke over tiden. Ganske overrasket. Jeg har vært så fokusert på at jeg skulle starte på Grete Roede kurs nå rett over nyttår, at jeg ikke har enset tr med en eneste tanke før i går da jeg følte meg litt smårar under et møte på jobben. Så jeg går på GR kurs, jeg da, og har telt kcal i noen dager, og har en supermotivasjon for å miste kiloene etter forrige svangerskap, og så plutselig må jeg ut og kjøpe CB og tisse på pinne Nesten litt komisk hvis jeg er gravid nå, faktisk, jeg har tatt en fokuspause etter at jeg trodde vi hadde fått full klaff i september, og så kom tr 5 dager på overtid. Det var litt skuffende, og vi var litt deppa. Den gangen hadde jeg en del symptomer. Siden det gikk galt i september, har jeg egentlig ingen forhåpninger nå, men skal i alle fall teste. Symptomer? Litt kvalm, litt oppblåst i magen selv om jeg spiser på diett. Jeg bør vel kanskje droppe GR kurset hvis jeg er gravid?!
gladmamma<3 Skrevet 15. januar 2010 #17 Skrevet 15. januar 2010 hjelpes...jeg går ca en gang i halvtimen på toalettet for å sjekke om TR har kommet...men det har hun altså ikke....ikke har hun spillt på eggstokkene mine slik at det gjør vondt heller...har bare en del kribblinger nederst i magen...er litt øm på sidene av brystene, de har vokst litt (kan være at jeg har vært litt for glad i søtsaker etter julen)... men brystvortene gjør ikke vondt jeg er loko etter melk, noe jeg ikke ellers har vært så glad i..men nå tør jeg ikke si eller håpe mer, om jeg har fått skivebom, føler jeg meg veldig dum.....ohh....er CB testene mer sensitive enn billigstrimmlene? noen som har erfaringer der?!
2 vidunderjenter Skrevet 15. januar 2010 #18 Skrevet 15. januar 2010 ÅÅÅÅhhhhh, jeg blir så lei! Ikke noe tr, men bare negative tester:-( Tok en ny i dag tidlig; ingen strek med en gang, men var en svak (men ganske tydelig..) strek når jeg så på den senere.. Men siden jeg hadde det ganske travelt i dag tidlig, så vet jeg ikke hvor lang tid det tok før den streken kom.. Så bare frem til kontrollstreken kom opp og konstaterte at den var negativ, så for alt jeg vet kom den opp etter 3 minutter, men kunne vært etter flere timer også! Men den er blå og ikke grå som man sier skyggestrekene skal være.. Er CB; noen som har opplevd det samme? Som sagt regner jeg med den er negativ, men fortsetter tr og utebli, så må jeg kanskje svi av penger på nok en test.. Er jo i UTROLIG dårlig form og trøtt; akkurat som jeg har vært i de to tidligere svangerskapene, men mistenker kanskje at det kan ha noe med travelt på jobb/økonomiske bekymringer/ 2 stykke nydelige, men svært aktive småjenter.. I tillegg må jeg på do hele tiden; kan ikke forstå at morgenurin skal kunne samle opp noe mer HCG enn resten av dagen; springer jo på do i ett kjør hele natta også.. Har nå gått 8 dager over ikm og det har ALDRI skjedd før.. Men de to tidligere svangerskapene har jo testene vært superpositive allerede 2 dager før IKM..
2 vidunderjenter Skrevet 17. januar 2010 #19 Skrevet 17. januar 2010 og enda en negativ CB... Nå kan gjerne tr bare komme så jegg får litt kontroll over tingenes tilstand igjen...Har jo brukt et helt månedsbudsjett til "uforutsette utgifter" på graviditetstester siste ukene..
gladmamma<3 Skrevet 17. januar 2010 #20 Skrevet 17. januar 2010 huff så irriterende! jeg er nå på 3 dager over tiden....å negativ teste i går ettermiddag...pleier aldri å gå over tiden som sakt...tok en CB test...jeg vil påstå at den har influensa...det var som om det var snø inne i resultat "rommet"! kom en vannrett strek, og mange mange små blå prikker her og der ..som perler på en tråd nedover....dette kan jo ikke være et resultat?! hehehe....
2 vidunderjenter Skrevet 17. januar 2010 #21 Skrevet 17. januar 2010 Akkurat var min test også! Den vannrette streken i "testvinduet" var faktisk der før jeg testa; ble litt sterkere etterpå, men ikke veldig.. Også en del prikker rundt den vannrette streken, men ingen som jeg klarte å tegne en rett linje oppover på.. Selv om jeg prøvde i alle mulige vinkler! Så er nok influensa som går!! Er 10 dager over jeg nå, og tror ærlig talt jeg bør ta meg en tur til legen snart om det ikke skjer noe.. Hadde 1 mnd med lette blødninger før siste mens, men siden de sluttet etter mens (som varte i 3 dager, mot normalt 7), så tenkte jeg at ting var i orden igjen.. Noen som har oppleved det samme?
Gjest høstmamma? :) Skrevet 18. januar 2010 #22 Skrevet 18. januar 2010 jeg fikk tr lødag, så selv med positiv test gikk ikke dette bra. Man blir utrolig skuffet
gladmamma<3 Skrevet 18. januar 2010 #24 Skrevet 18. januar 2010 huff...så frustrerende...de sier det er ganske sjeldent at man er gravid om man har testet negativ etter IKM, og fortsatt ikke fått mens...men jeg synes det er ganske ofte det skjer og rett som det er?! :-O
GogJSpentNå Skrevet 19. januar 2010 #25 Skrevet 19. januar 2010 Nej tror TR har hoppet over denne månten.. Skulle hatt TR 4 -5 desember men enda ikke fått den.. D vil si at jeg er 15 dager over tiden.. Testet Lørdag å da ver den negativ.. Blir jo aldrig gravid hvis det skal gå i dette tempoet.. Jeg skulle liksom være godt ut i neste pp men her sitter jeg da å venter på tr så jeg kan få nest eggløysning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå