januarbaby + novemberspire Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 I går var jeg på syklusdag 11. Når jeg var på do var det noen mikroskopiske blod dråper på papiret. To timer senere hadde jeg seig utflod som kunne strekkes! (Sorry detaljer). Hadde tenkt å teste med el tester, men har enda ikke fått testene som jeg bestilte på torsdag. (Skulle egentlig ha dem innen 1 til 2 dager etter bestillingen sto det, men) Hvis det nå skulle vise seg at det var EL, når kan jeg forvente å få igjen mensen? (",) På forhånd takk for svar! Lykke til alle prøvere!!
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Jøss... nøyaktig det samme som meg. Jeg har syklusdag 12 i dag, og fikk mikroskopiske dråper av blod, med litt slim. Kan jeg være i eggeløsning da tro?
januarbaby + novemberspire Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 Hmm.. Håper det er noen som kan svare oss! Har du regelmessige sykluser eller? Jeg slutta på pilla i september og har bare hatt en mens siden da, og den startet 1 januar! Utfra slik jeg forstår det ut fra pernille info er det flere typer slim som kan strekkes!
Tingenes Herre Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Dette høres veldig ut som EL-slim. Det er ihvertfall fruktbart! Betyr sikkert at EL er på vei. Sjekk hver gang du er på do om det kommer mere, er gjerne i noen dager av gangen. Siste dag med slim er gjerne dagen da egget slipper, har jeg lest. Hopp i høyet i dag! Spermiene lever lenger i EL-slimet! Lykke til
januarbaby + novemberspire Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2010 Takk for svar! Hvis det var eggløsnings slim, når kan jeg forvente å få igjen mensen? Syklusdag 22?
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 El-slim med blod i kan bety at du er ekstra fruktbar akkurat nå, se her: http://www.pernille.info/egglosning.htm Eggløsningsblødning Noen får en lett blødning eller blodspor i sekretene rett før eggløsning. Dette er et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da. Det forårsakes av at livmorslimhinnen kan lekke litt blod midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen. Du får mensen (eller ikke;-) ca 14 dager etter el. Lykke til!
januarbaby + novemberspire Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2010 Takk for svar! Satser på at det var el slim, og at syklusen min endelig er i orden igjen etter pilleslutt Hvordan går det med deg?
..snøklokke.. Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Hmm.. Jeg hadde el-slim igår og idag, idag også med spor av blod i.. Så det håper vi betyr lykke:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå