Gå til innhold

Føler meg så slapp og utilpass etter jeg endret kostholdet..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hva spiser du i løpet av en dag?vis du er ekstremt søtsugen burde du prøve enten krom tabletter, hjelper i den perioden suget er verst. eller du kan ta en banan f eks. vis det er på kveldstid. det var da jeg fikk suget men etter hvert så ble det bedre altså. søte frukter på kvelden(for all del ikke mye av frukt!)men gode grønsakerdet er det også lite kcal i og veldi bra. sett frem det i steden for godterier. kan være og at vis du får i deg for lite mat skriker kroppen etter energi som, da er det vell de fleste av oss tar noe godteri fordi det er kjappeste vei til energi og det er mye lettere sier vi.

Spiser frokost, lunch og middag. Som oftest 2 tynne brødskiver til hvert måltid. Også har jeg ett par mellommåltider. Og bare vann og melk og drikke.

Før drakk jeg jo cola hver dag. ;) Og er ikke mange dagene siden jeg startet på nytt regime. Så er kanskje ikke rart at kroppen reagerer. Har egentlig ikke så veldig sug etter godt og sukker, men kroppen generelt er trøtt og sliten nå. Var ikke sånn på det gamle regime med masse mat og sukker..

Kanskje jeg spiser litt for lite. At jeg burde ta en overgangsperiode med litt mindre enn før, men fortsatt litt for mye til å gå ned masse. Sånn for at kroppen skal bli bedre vant.

Kanskje? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...