Gå til innhold

Innkalt til forsamtale/undersøkelse :-)

Anbefalte innlegg

Endelig er vi i gang....4.februar blir vårt første møte med riksen, og nå kjenner jeg det kribler! Gleder og gruer meg til å komme i gang. Spent på om det er lang ventetid etter at vi er ferdig med denne konsultasjonen. Alt av undersøkelser er unnagjort, så da håper jeg vi rekker et forsøk før sommeren i alle fall.

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

Hei!

Vi var på samtale på riksen i 24 november, ble operert for endometriose ( hadde de før forrige sv. i 2006 også) 16 desember, skal til ny samtale nå på torsdag. Er spent på hva planen blir nå. husker nå jeg ringte dit i november så sa de at evnt forsøk ville skje innen utgangen av mars.... Imponert at det egentlig går ganske fort.... men klart vi har jo ventet leeeeeeeenge vi som er prøvere da hihi

Håper det gikk bra! Masse lykke til.

Hei!

Vi var på samtale på riksen i 24 november, ble operert for endometriose ( hadde de før forrige sv. i 2006 også) 16 desember, skal til ny samtale nå på torsdag. Er spent på hva planen blir nå. husker nå jeg ringte dit i november så sa de at evnt forsøk ville skje innen utgangen av mars.... Imponert at det egentlig går ganske fort.... men klart vi har jo ventet leeeeeeeenge vi som er prøvere da hihi

Håper det gikk bra! Masse lykke til.

*smiley*

Nei vi er ikke gravide nå, har bare ikke endret nick siden jeg ble gravid med dattern vår på 3 år. Vi bruke 22 mnd på henne.Den gangen holdt det med å fjerne endometriosen mnd etter blejeg gravid ( skal sies at vi giftet oss da, kan være at tankene ikke var på babylaging...hehe)

Nå har vi prøvd i 18mnd. Ble opert i des. men ble ganske dårlig etter operasjonen så første el etter operasjon forsvant ....i smerter.

så nå har jeg hatt 2 mens etter opersjonen El denne uka her, Blir spennende høre hva riksen sier. Vi skal dit på formiddagen den 11... kanskje vi titter lurt bort på hverandre,,,,,,hehe

Masse lykke til!

Hvor har du endo forresten? Jeg har på bukveggen, var mye mindre nå enn sist, men det skal visst ikke ha noe å si.

Vi skal dit på formiddagen den 11 vi også;)He, he

Veldig spent på hva riksen sier ja.Hva slag brev fikk dere?Vi fikk at vi skulle på undersøkelse den 11 .Vi er ferdig utredet så er spent på hva vi egentlig skal på Torsdag.

Jeg hadde endometriose på venstre eggstokk , vev og cyste.Har hatt 3 pp etter operasjonen.

Er dere ferdig utredet eller?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...