Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Kan jeg spørre dere om en ting? Jeg skulle ha kort regime nå, med p-piller i 21 dager før sprøytestart. Både denne gangen, og sist gang i desember, ble forsøket avbrutt pga av at jeg ikke fikk blødning etter p-pillene. Jeg har ett fryse-egg igjen fra tidligere, og lurer på om jeg skal gå for dette før et event nytt forsøk igjen. Jeg er godt passert 40 år, så jeg er utrolig lei meg for at det ene forsøket etter det andre "går i dass"! Hva ville dere ha gjort? Fryse-egg eller fullt forsøk igjen? Og er det noen andre som har opplevd det der med p-piller og manglende blødning?

Takknemlig for svar :-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141263713-hva-ville-dere-ha-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg kan hjelpe deg, men jeg ville førsøkt det ene egget som allerede ligger ferdig befrukta og venter på deg :)

Har ikke så mye peiling jeg, men hvorfor ikke bare bruke primolutt for å få mens, så progynova og så innsett av fryseegget?

Jeg har så å si aldri menstruasjon, men med primolutt er jeg sikra...

Anyway... lykke til :)

Hei Niffi!

Ingen tante enda? I all verden...

Når er fryseegget fra? Om det er "gammelt" hadde jeg tatt ferskt nå...der renner tiden fortere...og spart frys...skulle gjerne hatt noen gamle egg på lager...tror eggene mine fra fem år tilbake var bedre enn de jeg har nå...

At det skal være så vanskelig?

Når får man vanligvis mensen etter å ha slutta på p-pille ol? Slutta på ringen og lurer...

Håper du finner ut av dette...

Klem!

Hei Niff,

enig med Nurket her - dersom egget ditt er "gammelt" hadde jeg tatt ferskt forsøk nå siden kroppen jo går sin gang mens fryseegget jo er fra en tidligere "årgang" (hehe, eller hva man skal kalle det). Men dette kan jeg ikke så mye om. Kanskje lurt å sjekke med klinikken og følge deres anbefaling, de vet jo hva de driver med. Lykke til, ihvertfall!

Kjære dere.

Tusen takk for svarene :-))

Heller nok mot å vente litt med det ene, lille egget...... slik at vi har et lite frysehåp, om det ikke skulle gå denne gangen.

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem

Hvordan går det med deg, Nurket?? Er du i gang igjen? Har du det bra?

God klem fra Niffi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...