Gå til innhold

Hun som gir bort undelater!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som kjener henne eller?!?jeg er i oslo nå.flaks at jeg tok med datan.

jeg har med teppe til å ha oppå bure så det ikke blir kaldt for de.

jeg kan jo ikke vente til imorgen me å få tak i henne.hun sa jeg skulle få fulene!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må jeg betale bilett for de på toget hjem???noen som vet det???for da burde jo hun som gitt de bort til meg betale det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerne på str med en undulat ??

 

Etter du har kjøpt fuglene, så er det vel DU som må ta ansvar for å få de hvor enn de skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kjøpt.hun sa jeg skulle få de.men vet ikke hvor hun er.og jeg er i oslo nå for å hente undelatene.kjenner du henne?????????jeg kan ikke vente til imorgen.har sagt jeg skal kjøpe me mat hjem.klara er så sulten.feita.haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker dyr.de er fine venner.kan betale bilett.men da får ikke klara mat idag.hun er så sulten hele tida.og sikler litt.haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er den tam??spiser den mus som sånne ugler på tv??for kattene spiser alle musa i huset.da blir jo ørnen sulten.spiser den noe annet?+å hvordan bor den??jeg kan ta den hvis hun med undelatene ikke kommer.jugedama!!!!haha.hvor bor du????er ørn store fugler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er like tam som Gaupa-Gerda. Hun som bor hos familen Madsen rett borti veien og familien Madsen er snille folk med jacuzzi og snøfreser.

 

Den spiser ikke mus, men elsker bananer, agurk MED bøy (det er viktig), lettmelk og fiskepinner fra First Price.

 

Akkurat nå bor den i et India 2-dørs vitrineskap. Der har den mat, litt lekesaker og en kassettspiller som spiller gamle kassetter med Randi Hansen og radioopptak fra Honningsvågrevyen.

 

Ørner er ikke så store. Litt større enn undulater

 

Bor på Øvre-Ål Resort. Men dom du betaler porto så kan jeg sende vitrineskapet med ørna inni til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sa tror kanskje ikke.ikke nei.men nå er jeg i oslo.jeg tok tog.kan du komme hit med fulene???jeg har me teppe så de ikke fryser.skal jeg møte deg?????????kattene er snille.de blir venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gauper er som katt.så snille.så snille.kan skapet stå på pynt i et rom.eller må den ha eget????????jeg kan ta den ut og kose????????hvor mye porto er det da????????er det dyrt kan jeg ta tog også.haha.trykker den på kasetspiller selv??????så koselig du er.jugedama er bare slem.hun liker ikke katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skapet kan fint stå som pynt, men da burde du male det grønt. Grønt er penere som pynt.

 

Du kan kose med den med selbuvotter på. Uten går det ikke. Da vil den bite og hakke deg i den innreste øregangen. Den kan gjøre vondt for den som ikke er vant til det.

 

Den spiller, og bytter, kassetter selv. Hørselvern kommer med på kjøpet da den ofte spiller høyt om natta. Gjerne utdrag fra "Vett og uvett" og favoritten er den med hun som skulle komfirmeres i kirka.

 

Ørna kjører ikke tog. Kollektivtransport er ikke noe for en ørn. Så det blir enten pr.post eller med brevdue. Det kan du velge selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jugedama.for du tror ikke fuler og kattene kan bli venner!

grønn er fint.jeg har en grønn ekstensn i håre.haha.

men vi er ofte våken om natta.så høy musik går bra.haha.jeg kan tamme den så ikke vi må ha votter på.det blir varmt inne.haha.men kansje den kan stå i uthuset?????????har vedovn der.med brevdue.kan jeg få dua da?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle venner jeg er ikke i oslo men hjemme i sande der jeg bor. og jeg er ikke i oslo for jeg fikk nei til svar, og et nei er et nei og jeg presser ingen. noen andre tuller med meg, men jeg er ærlig og jeg sier ikke jeg er i oslo når jeg ikke er det. så slutt og tull med meg alle sammen jeg har ikke skrivd noe av det andre og desuten kan jeg vel ikke ta med data hvis jeg skal til oslo det blir vanskelig med internett og da er det jo ikke vits i deg. og ikke kall klara feiten fordi jeg som eier henne og ikke mobb katta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som er sistemann til og skrive er meg lena og jeg har ikke skrevet noe andre steder. hilsen til alle mine venner. klem og kos fra lena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...