Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Vi fikk 2 stk høyang polaris party-gryter til bryllupet for 2,5 år siden. Den store er helt fin, men den lille er helt utslitt i belegget.. (begynner å flasse av) Jeg har brukt begge like mye (bruker begge to nesten hver dag). Dette er jo forholdsvis dyre gryter, så synes ikke de skal bli ødelagt så fort.. Kan jeg gå til en butikk som selger disse å klage? Har jeg "krav" på ny..?
Mrs. Bouquet Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har ikke peiling, men de kommer sansynligvis til å si det er du som ikke har behandlet den riktig.
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 Ja er det jeg å frykter... Og jeg som har vært så forsiktig! Kun brukt plast og tre-redskaper..!
1881 Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Kan du heller ikke sende høyang en mail med bilde av pannene så kan de vurdere om det er en garantisak??
~sjiraff~ Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Min HP stekepanne til 1000 kr varte akkurat like lenge som ikeapanna til en hundrings. Selv med rett pleie... Dyrt er ikke alltid bra.
erteposen + 4 Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror ikke du vil få igjen nye gryter. De vil sannsynligvis tenke at du har brukt de feil eller putta de i oppvaskmaskin, og er de brukt hver dag i 2,5 år er de jo også godt brukt.
therehag Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 hm.. har dy skykd de rett etter bruk? altså tatt de under vann når de er varme?
~sjiraff~ Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har gjort som jeg gjør med alle stekepanner jeg noen gang har eid med non-stick belegg. Så fort jeg e ferdig skylles den godt i varmt vann (uten såpe) og oppvaskbørste. Billige stekepanner tåler dette greit, så ble ganske skuffet da jeg innså at den svindyre panna ble ødelagt etter ett knapt år.
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Vi har gitt høyang polaris "party" - kasserollene nokså mange forsøk nå, og behandlet dem til punkt og prikke, men uansett hvor forsiktige vi er så blir de slitt etter 1 1/2 - 2 år :-( De store som vi omtrent bare koker poteter i har holdt seg ganske godt, de små og mellomstore som det lages sauser og supper i bukker under alt for fort. Ja, det er dyre kasseroller, men det betyr dessverre ikke at de er av god kvalitet. Nå har jeg kjøpt et nytt sett på IKEA til prisen av én party-gryte, og er strålende fornøyd. Høy pris = god kvalitet er ikke alltid riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå