Gå til innhold

Kaja vs. Maja

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva foretrekker dere? og evt hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaja, aner ikke hvorfor ;o)

Skrevet

Den var vanskelig... hmmm.... tror jeg liker de like godt jeg :) Mye til hjelp jeg da..hehe ;)

Skrevet

K er en litt hard lyd, mens M er myk.

Kaja kan dermed, i mine ører framstå litt hardere, men også sterkere enn Maja.

Var dette til noe hjelp, da?

Skrevet

Enig med jensen, men jeg liker bedre ''myke'' navn enn ''harde'' navn (selv om Kaja ikke er spesielt hardt, egentlig ikke i det hele tatt), men jeg liker Maja best. Det er nydelig! Kaja er også pent, men vill valgt Maja- :)

Skrevet

liker Kaja best, men jeg vill skrevet Caja, men det er jo samme...

Maja er ett greit navn, men litt kjedelig etter min smak.

Skrevet

Maja gir meg assosiasjoner til mai, vår og lyse, vakre dager. Så jeg foretrekker det navnet. Synes det er veldig fint. :)

Skrevet

Jeg kjenner faktisk to søstre som heter Maja og Kaja : ) Jeg synes Kaja er det fineste navnet :)

Skrevet

Syns i grunnen de er like fine, men kunne bare brukt Kaja pga. at ei i slekta heter Maja.

Skrevet

Søte navn. Jeg foretrakk Maja, helt til jeg nylig fikk en Kaja i familien. :P

Skrevet

Liker Kaja best. Maja er litt kjedelig og et kallenavn for 3 stk jeg kjenner (2 May+mellomnavn og 1 Maria).

Skrevet

Likar Kaja best trur eg....men synst Maja er kjempefint og...

Skrevet

Maja:)

Jeg har en datter som heter Maja...så derfor liker jeg det veldig godt! ;) Kaja er fint det også....personlig hadde jeg ikke valgt det...men det er fordi den nye dama til pappa'n til Maja'n min heter det ;) hehe....

Skrevet

Jeg liker egentlig Maja best, men det fyker jo oppover navnetoppen for tida. Liker generelt mange av de korte navnene på m. Dessuten litt dårlig assosiasjon til Kaja, pga mennesker jeg vet om som har navnet. Men absolutt ikke et stygt navn.

Skrevet

Jeg foretrekker Maja, fordi det er mykere enn Kaja. Men det hopper oppover statistikken ja. Har tenkt på det selv, men vet ikke helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...