Ainahel1 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Nå har jeg bestilt nye el tester og graviditets tester, skal hente ny pergotime kur på torsdag =D og har begynt å ta bidronninggele kapsler så nå er det bare å krysse fingrene å håpe på bedere lykke nedde pp ;D lykke til alle sammen her inne :D 2010 er året for oss =D
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Masse lykke til, Ainahel1 Jeg satser å masse på denne perioden - er midt i EL, og vi kjører på alt vi kan Vi får krysse fingrer og tær
Ainahel1 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 takk takk =D=D lykke til Emma&EliasMams♥2MA♥IKM 29.jan♥ håper det klaffer for dere=D=D her prøver jeg og innføre en litt sunnere livsstil midt i prøvingn;) skal bake eget brød,med minst mulig hvete!! og i dag blir det pannekaker til middag...med havremel,byggmel,speltmel og litt hvete mel må prøve ut det meste
Ainahel1 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2010 ut å kjøpe rooibos te på torsdag når jeg henter pergo må prøve alt som prøves kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå