annemarg81 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Jeg mistet i uke 13 for nesten 4 mnd siden og har fortsatt prob med underlivet. Det er ikke sånn kjempe vondt, men er nesten som jeg er støl og det er stikking som jeg skulle vært gravid. Jeg hadde ikke utskapning, så jeg lurer på om det kanskje kan være igjen noe der... Men da skulle jeg vel hatt mer vondt.... Har nå mensen for 3 gang siden jeg mistet og den er ganske normal. Får vel bare bestille time hos spesialist så han kan se om alt er som det skal. Har jo trodd jeg har vært gravid hver mnd siden jeg har den stikkingen, men blir bare skuffa når tanta kommer 2 dager over hva jeg hadde før (
-68mamma Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Tror det er lurt å få sjekket opp ja, har aldri hørt om dette før. Fikk du ingen form for sjekk etter aborten ?
annemarg81 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg var på ul 2 dager etter det skjedde og 1 uke etter det igjen. Da hadde over halvparten kommet ut av seg selv, så da trengte jeg ikke utskapning. For resten skulle da enten komme over tid eller jeg ville få en litt kraftig mens. Har også hatt en del smerter rundt el, noe jeg aldri har hatt før. Og jeg har blitt veldig lett gravid 3 ganger før, har bare hatt sex rundt el og det har skjedd med en gang. Men det kan jo være andre forklaringer på hvorfor det ikke skjer nå, ser jo at det er mange som sliter som det har gått lett med før. Har fått time hos privat spesialist på fredag, så da får jeg forhåpentligvis svar på om det er noe galt da.
-68mamma Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Du burda da har vært på en kontroll for å sjekke at alt var ute - at halvparten var kommet ut hjelper jo ikke, merkelig. Godt du tar tak i det nå da - slikt kan det sikkert bli problemer av. Lykke til !
annemarg81 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Godt jeg har to friske fine jenter, hvis det har skjedd noe som gjør at jeg ikke kan få flere. Det var egentlig ikke helt planlagt med nr 3, men når jeg fikk vendt meg til tanken så var det jo greit alikevel. Er litt rart når det ikke ble sånn alikevel. Det er liksom alle andre som mister, trodde ikke det skulle skje meg... Rar mentalitet man har. Det var faktisk egentlig tvillinger, men den første mistet jeg da jeg trodde jeg hadde mensen, så jeg var 7 uker på vei før jeg fant ut at jeg var gravid. Så jeg gikk med mye blødninger og ut og inn på ul, men hver gang var det et lite hjert som slo der. Så plutselig begynte det å komme klumper, men det hadde dem også sett på ul, det var et hull på 8,5 cm med blod og klumper som skulle ut. Så de kunne ikke si noe om fostret også fulgte med da, eller om det ble igjen da det kom ut. Da jeg fikk vondt om natta og jeg kjente at det var noe større som skulle ut, skjønte jeg at det gikk galt. Det kom en ganske stor klump i do og jeg er glad for at jeg ikke tittet på den, for det var fostret. Kjente at magen var mindre med en gang, så jeg var helt sikker på at det gikk galt. Fikk det bekreftet to dager etterpå. Jeg har egentlig ikke klart å sørge over det, siden jeg har ei på 1 år nå 25 januar. Syns ikke jeg skulle sørge over den når jeg hadde en liten å ta meg av, hun var jo bare 5 mnd når jeg ble gravid igjen. Kjenner at jeg ikke blir ferdig med det her og har prøvd desperat å bli gravid igjen, men blir bare skuffet. Det var godt å få ut litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå