solstråle- g09 og ?12 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Min flotte nydelige sønn er i dag akkurat 7 uker jeg har blødd konstant siden fødselen (ble tatt med hastesnitt)... begynte på cerazette for fire uker siden! da jeg var hos legen min på seks ukers kontroll nevnte jeg at jeg fortsatt blør masse, hun likte ikke dette og sjekket meg... livmoren er ikke helt kontrahert heller! ble derfor sendt ut til sykehuset for å ta en ultralyd for å se om det enda var rester i livmoren! så i går var jeg på ul! i livmoren er det ingen rester, og den er nå på god vei til sin egen størrelse igjen! blødningene kunne de altså ikke forklare i det hele tatt, jeg fikk bare beskjed om å slutte på p-pillen og se om det kunne være dette, selv om legen sa at det var liten sannsynlighet at de påvirket enda... så nå sitter jeg her, drita lei av å blø, og bare håper på at det er p-pillene slik at det snart går over og jeg slipper flere sjekker!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Jeg blør enda også snart 7 uker siden. Har ikke tenkt at det er noe unormalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå