Gå til innhold

Er redd jeg ender opp alene.. Igjen..

Knøtte85

Anbefalte innlegg

Jeg har da en datter fra før, og er gravid nå.. Har da to barn med to forskjellige fedre.. Uff, jeg hater det!! :-( Sliter alvorlig med det! Noen andre som føler det samme?

Jeg er jo sammen med far til babyen i magen, men forholdet har gått veldig opp og ned hele tiden egentlig.. Ikke spør hvorfor jeg beholdt barnet! Svaret må vel være at min datter er 6år, og er på tide at det kommer en til.. Og er ikke bare-bare å ta abort! Hele situasjonen er helt på trynet! :-(

Ikke er jeg i jobb heller.. Han sa at vi måtte klare oss på hans inntekt + min barnetrygd og bidrag for datteren min.. Helt ok!

Men hvis det blir slutt med han, så må jeg på trygd! :-( *Wrææææl*

Uff.. FAEN altså! Sorry, følte bare for å skrike litt! :-P

Forholdet skranter fordi jeg syns ikke han behandler datteren min riktig.. Vi har helt forskjellige syn på barneoppdragelse.. Han er psykelig sjalu, og det er VELDIG vanskelig og krevende å leve med! Og så er han en ganske gretten person.. Vet ikke om det er jeg som gjør han gretten eller hva, men jeg blir i hvert fall utrolig oppgitt til tider! Jeg er den solstrålen, utadvent, sosial, har masse venner, liker å være med på ting.. Etc.. Han liker best å sitte hjemme, har ingen venner, osv osv.. Vi er så totalt forskjellige!!! :-(

Han har krevd tidligere at jeg skulle forandre meg for han, jeg gjorde det (Mye og! Noe jeg aldri hadde trodd jeg ville gjøre for noen!! Men men), jeg ba han forandre på sjalusien sin og prøve å bli litt mer sosial.. Han har ikke forandret på en dritt.. Jo, i noen uker, så sklei han på plass igjen! :-(

Jeg tror jeg ser hvor dette kommer til å ende ja.. Nå i svangerskapet har jeg fått enda mer nedsig på han, og vil egentlig ikke ha han her i det hele tatt! Sukk.. What to do?

Noen andre i lignende situasjoner? Hva gjør vi?? :-P

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...