Gå til innhold

En venninne av meg maser noe helt j.....om nrksuper som har sluttet å sende drømmehage kl. 17.30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun syns det er så teit at dem har sluttet å sende drømmehagen på denne tiden, og syter om det hele tiden. Som om det er verdens undergang. Spurte hvorfor hun ikke bare kunne kjøpe en dvd og putte den i 17.30. Blir jo det samme alikevel. Trenger da ikke å maser sånn. Blir litt småirritert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje ikke verdens undergang for deg, men mest sannsynlig er det verdens undergang for barnet hennes, som ikke får sett favorittprogrammet sitt på tv. Kanskje det var deres kosestund..

Er heller ikke det store utvalget i dvder. Er visst ikke så mange dvder av Drømmehagen, etter som jeg har skjønt.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Da forteller du henne - uten å være irritert og uhøflig - at ja, du er enig i at det er dumt, men at du ikke har ansvar for programtilbudet på NRK og derfor ikke kan gjøre noe med det. Så foreslår du at hun ringer eller skriver til NRK og klager. Så foreslår du at dere snakker om noe annet, for du har egentlig litt problemer med å engasjere deg i Drømmehagen.

Skrevet

Er det flere episoder av drømmehage på dvd, så skjønner jo ikke ungene det om hun bytter på episodene hver dag.

Herregud, ungene dør ikke av det.

Skrevet

Hun har både skrevet inn og ringt til Nrk. Og selv om hun har fått svar, så kan hun fremdeles ikke godta det. Så ille er det. Prøver jeg å snakke om noe annet, så går samtalen sakte men sikker over til drømmehagen til slutt.

Ja, hun er en god venninne, men blir gal av denne sytingen. I begynnelsen, så kan jeg skjønne det. Men nå, nå er det dessverre ikke noe man kan få gjort noe med dette, så holder hun på med den sytingen.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Oi, det var ganske heftig! Ja, da skjønner jeg at du er lei.

Da hadde jeg vært veldig tydelig og heller tatt sjansen på å fornærme henne, hvis jeg var i din situasjon.

Rett og slett fortalt henne at nå har dette gått for langt. Hun er voksen, hun får komme over det. og du er drittlei og vil ikke høre et ord mer om Drømmehagen. Og så blir hun antagelig fornærmet, men kanskje er det like greit?

Skrevet

Jaja...trengte å klage litt jeg også.

Ja, jeg få prøve på det filifjonka :)

Gjest Filifjonka
Skrevet

Pst! Ikke gjør det hvis du vil bli lei deg dersom hun forsvinner fra livet ditt for noen uker eller måneder da! Jeg kjenner henne ikke, så jeg vet ikke hvordan hun vil reagere, men det høres ikke ut som om hun kommer over ting så veldig raskt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...