Gå til innhold

Helt likt som sist. Samme kjønn?

Anbefalte innlegg

Jeg venter barn nr 2 og alt er foreløpig helt lik som i forrige svangerskap (selv om jeg er bare 8 uker på vei). Jeg klarer ikke tanken på kaffe ( til vanlig er jeg ei skikkelig kaffekjerring), sterk parafyme blir jeg kvalm av, om morgenen er jeg kvalm, men så går det over etterhvert. Jeg har ømme og mye større bryster, og jeg er virkelig avhenging av å spise når matalarmen går...Lurer litt på om dette betyr at jeg venter jente denne gangen også??? Noen med erfaringer? Forøvrig så betyr det ingenting hvilke kjønn det blir, men syns det er litt spennende uansett.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141261860-helt-likt-som-sist-samme-kj%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende da! Her er alt forandret siden sist. Jeg er konstant kvalm, det eneste som hjelper er mat. Og det varer ikke lenge. Jeg er super trøtt, slapp og sliten. Tappet for energi. Forrige gang merket jeg lite, og var ikke kvalm i det hele tatt. Da ble det gutt! Blir det jente nå? :)

Jeg har det veldig likt som sist med noe, men har mer lyst på godteri?? Det spiste jeg nesten ikke i det hele tatt. Drakk kun sjokolademelk og det var det. Og det til tross for at kvalmen er like ille som sist. Fikk gutt da - kanskje jente nå? Hadde passet bra i så fall ;-) Er det ingen tredjegangsmødre her da? Så får vi litt svar? =O)

Hei.

Jeg er 3 gangs....

1 mann:

ikke kvalm, ømme pupper, trøtt, drakk masse melk, dilla på kebab, tygge isbiter, hadde en del mens murring

Dette ble en jente....

2 mann.

en del kvalm,trøtt, veldig mensmurring de første mnd, dilla på kebab, dilla på isbiter,

Dette ble en jente.

3 mann:

Vært en del svimmel, trøtt, tenker på kebab (men ikke like lett å få tak i) er ca 9-10 uker på vei.

vet ikke hva kjønnet er....

sikkert flere symptomer jeg har hatt, men man glemmer litt også.

Det jeg kan si til nå er at alle 3 svangerskapene er ulike, selv de 2 første hvor jeg også fikk samme kjønn:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...