2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Eller er det for sært? :-)
Miranda C Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Syns ikke det er for sært, og selvfølgelig kan en liten baby hete det! Men han skal jo ikke være baby hele livet, og syns det passer best til barn.. Kan ikke se for meg en voksen, sterk mann som heter Martinius.. Men sånn er det med mange av de ''nye'' navna, så man venner seg vel til det :-) Og det er jo ikke akkua at på 10års dagen, ja da sluttet man å passe til navnet . tror nok det skal gå bra ;o) søtt navn!
M.O.S.H.I Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Absolutt! Tantebarnet mitt heter Martinus (ikke Martinius, men det blir jo så og si det samme da), og det fuker helt supert!
Tante Blås Squaw Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Fine navnet ) Vurderte det som mellomnavn til minsten, siden farfaren hans heter det.
Pysjen Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Ville heller valgt Martinus da. Synes Martinius blir litt tungvindt.
Blomstersara Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Ja, en baby kan absolutt hete Martinius! Jeg kjenner en koselig mann i 80-åra som heter det og en som heter Lars Martinius som er 6 år! Jeg syns det er et kjempetøft navn!
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Ja, det er opptil flere babyer som heter det, og det går helt fint :-)
Rampongi Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Han vil jo kun være baby en liten stund Martinius er et fint navn synes jeg. Fin betydning også, oppkalt etter krigsguden Mars er det jo ikke alle som er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå