lurer og lurer :) Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Og vi så verdens nydeligste lille klump med armer og bein og et hjerte som dunket sterkt og fint! H*n rørte på seg og sprellet med beina.. Sukk er helt forelsket jeg nå! <3 Samboeren var med og han stod der med tårer i øynene og jeg gråt.. Det var jo så fint å se på! Vår lille klump! Dette var privat UL hos gyn, og jeg betalte 695kr, men jeg synes det var verdt alle kronene! Fikk med oss 3 bilder også
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 gratulerer=) Men kan jeg spørre deg om noe? er du kvalm og føler du at du er gravid? Føler meg ikke noe kvalm i d hele tatt og heller ikke gravid...=(
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Å så moro:-) Jeg skal på ultralyd i morra, gleder meg til å se om det er liv:-) håper virkelig det altså... Er 8+2 i morra:-)
lurer og lurer :) Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2010 Tusen takk! Nei, har verken vært kvalm eller spydd en eneste gang hittil.. Og jeg merker veldig lite til at jeg er gravid! Nesten null symptomer.. Så jeg skal vel bare være glad! Eneste er at jeg er litt uggen når jeg står opp og hvis det går lang tid mellom hver gang jeg spiser..
lurer og lurer :) Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Ja det var virkelig en opplevelse! Håper på masse liv i magen din! Det er kjempegøy å se! Gled deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå