Gå til innhold

Stokke vs Bugaboo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg å velge?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ingen av de! De er jo vanvittig upraktiske og funker ikke på snøføre eller ute i hardt vær..

Jeg ville iallefall ikke under noen omstendigheter valgt stokke, sittedelen ser jo grusom ut. Ungen kommer jo til å dingle etter skrittet akkurat som i en babybjørn.. Om du har såpass mye penger å bruke på vogn hadde jeg kjøpt Emmaljunga.

Skrevet

Jeg ville i alle fall ikke kjøpt Stokke! Den ser ut som en kontorstol...

Skrevet

Bugaboo er helt fantastisk! Tror ikke jeg har noe å utsette på den. Både bagdelen og sportsdelen er helt geniale. Vi skal ha den til nr 2 også. Anbefales på det sterkeste! :)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min bugaboo cameleon. Den kan absolutt anbefales!

Synes Stokke er ganske tøff, men har snakket litt med folk som har den og den er ikke bra om man har bil. Den er ikke så lett å legge sammen, eller blir ikke så liten når den legges sammen er det jeg har fått av tilbakemeldinger.

Men bor man i en storby uten bil, tror jeg den kan være helt topp! Den har jo tatt helt av i New York blandt annet ;)

Skrevet

Jeg synes Stokke ser veldig liten og upraktisk ut. Også har jo ungen alltid en "stang" mellom beina, noe som gjør det vanskelig med både pledd og poser.

Bugaboo :D Fantastisk vogn! Og jeg har ingen ting negativt å komme med når det gjelder vinterføre, og tro meg; vi har _mye_ snø nå. Hadde dog ikke klart meg uten vinterhjulene ... :\

Skrevet

Et spørsmål til dere som svarer her som har Bugaboo. Har ikke dere problemer med at sportsvogndelen blir for kort i ryggen? Vi har nemlig Bugaboo og har fram til nå vært kjempe fornøyd. Nå er snuppa mi 20 mnd og hun sitter med hodet nesten helt oppe i kalesjen. Når vi har kalesjen ute må hun neste bøye seg ned for å se noe. Hun er vel ganske gjennomsnittlig på lengden.

Så jeg syns Bugaboo er en helt genial vogn fra 0-ca 1,5 år og vi kommer til å bruke den til nestemann. Men som jeg ser det er det ikke en vogn du kan bruke hele vognperioden.

Stokke har jeg ikke erfaring med, men jeg syns den ser upraktisk ut i norske forhold. Det fine med Bugabooen er at du kan bytte ut de små forhjulene med vinterhjul og at det er en kjempe lett vogn med en av de største bagene på markedet.

Skrevet

Hei!

Vi har stokkevogna, og vi er kjempefornøyde! :) Er utrolig glad for at vi valgte den til tross for at jeg var litt skeptisk til å begynne med. Kjempegrei å trille, og du kommer deg frem overalt! På vinterføre er den også grei, med mindre det ikke er måkt, men hvilken vogn fungerer bra da?? I forhold til vognpose, så får man kjøpt en vinterpose til sittedelen som har bein, som er kjempegrei. Og man sitter ikke og dingler på stanga som en over her nevner. I forhold til at bagdelen er liten, så gjør ikke det noe da barn liker å ha det tett rundt seg når de er så små. Vi brukte en odenwalder dunpose (den største typen) da vi hadde bagdelen og det var ikke noe problem.

Og det aller beste er at Emilia digger å sitte i vogna! Nå som hun har begynt i barnehage har vi kjøpt en reisetrille (Carena Easy), så når vi tar frem Stokke så jubler hun nesten, hehe.

Og, en annen ting. Den er superenkel å ta opp og ned trapper!! Helt genialt om du er avhengig av å gå opp trapper til leiligheten eller no. Du bare slår sammen hjulene :) Fått mange beundrende blikk av andre for akkurat den funksjonen, hehe ;)

Mvh Stine

Skrevet

Hei alle sammen;) Tusen takk for svar;)

Da gikk vi for en bugaboo..håper vi blir like fornøyde som dere andre har vært;) Har en tfk twist jeg kan bruke som sovevogn når bugaboo blir liten;)

Gikk for bugaboo pga mer erfaringer..er ikke så mange som har stokke:S

Kanskje jeg kjøper stokke når bugaboo blir for liten? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...