Lenelill Skrevet 12. januar 2010 #1 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei folkens, Som så mange andre har jeg slitt endel med magen frem til nå. Er nå 10 uker på vei og magen er i storform, endelig:-) Spiste endel havregryn for en stund tilbake, følte da det var godt på magen, men på grunn av endel kvalme frem til nå har dette ikke akkurat fristet. Men nå når kvalmen er borte, har jeg tatt tilbake gamle vaner og funnet frem gryna igjen - og takk gud for en befrielse.. Bruker de store havregryna, ikke de lettkokte som jeg synes blir som lim. Koker de sammen med blanding av melk og vann og har blåbærsyltetøy, banan eller koker sammen med skrelte eplebiter og putter på kanel. Nydelig godt og magen har aldri vært bedre! Spiser det til frokost, men passer alltid på å starte dagen med et stort glass vann for å få sving på det hele... Håper det kan hjelpe noen andre der ute, ingenting er mer plagsomt enn en mage ute av form! Ha en flott dag:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141261441-treg-mage-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå