jajamen Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Er det noen her som har erfaring med de? Har tre SA bak meg, men legen min vil ikke henvise meg til ekstra UL. Føler at symptomene forsvinner, men han mener jeg bare får vente å se om jeg begynner å blø... Nå er ståa slik at jeg går på crinone, og har jeg forstått det riktig så er det stor sjanse for MA da med tanke på at progesteronet på en måte "nekter" kroppen å begynne å blø... Er fullgått 7 uker, begynner på uke 8 i morgen, så det hadde vært beroligende med en UL for å bekrefte/avkrefte....
moonay Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg var på ultralyd der for og sjekke hvor langt jeg var på vei. Fikk dr. Meyer, han er kjempe trivelig og veldig flink. Det viste seg at mitt foster hadde stor nakekfold, så han fortet seg og fikset time til meg i T.Heim så jeg kunne dra dit og ta en ny UL og duotest. Heldigvis var det ikke noe feil på fosteret Jeg anbefaler virkelig at du drar dit.
januar mamma 2011 Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har vært to turer på Volvat i dette svangerskapet og Dr. Meyer er kjempetrivelig. Greit å se at det er liv der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå