Gå til innhold

Her er tråden for oss som vil finne en venn :o)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kommet meg gjennom hele lista, men jeg slenger meg på:) Jeg er 24 år, og bor i Ås sammen med kjæresten og datteren vår på snart 8 mnd. Vi flytta hit for 3 år siden.

Skrevet

Hei! :)

Jeg bor på Askøy utenfor Bergen og har en sønn på 4,5 mnd. Har og en hund og en samboer:) Har permisjon fram til august så har jo en del fritid. Har vært med på et par treff på vestkanten.

Skrevet

Hei på dere jenter :)

Synes dagene går så sakte,og kjedelige.. De vennene som fins, har store barn.. Ble sjeldnere vi møttes pga de var blitt nybakte mammaer,og hadde babyinteresser, og baby hadde jo ikke jeg... så vi vokste fra hverandre.. Nå har jeg baby i magen (endelig) og ønsker så sårt å ha en venn å dele gleden med.. : ) Jeg er 27 år , har samboer og bor i Ålesund..

Håper det er noen der ute som bor i nærheten,som også søker en venn :)

Send med en pm da vel :) :)

Skrevet

33 år og Narvik her.

Ønsker gjerne å komme i kontakt med andre med en skavanke eller to som ikke klarer å holde tritt med trilleturer og andre ting med høyt aktivitetsnivå.

Har barn på 11 og 1 år.

Skrevet

Hei

Andre "modne" småbarnsmødre fra Bergen? De fleste venninner av meg har "voksne" barn. Jeg er 39 år, og har en datter på 3mnd:-)

Send gjerne en PM.:-)

Skrevet

Ingen bra Bærum eller Asker her?

Jente på 24 med sønn på snart 2 år:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er 29 år og bor på Nodeland. Har to barn på 2 år og 6 mnd. Hadde syntes det var artig med flere venner med barn jeg! Gjerne i nærheten her, da vi akkurat har flyttet hit:) Er i permisjon nå så da har jeg jo alltids endel tid til overs!

Send meg gjerne en pm!

Skrevet

Jeg er også fra tr.heim :) 28 år, med en gutt på 3 mnd :)

Skrevet

Jente på 22 venter min første i begynnelsen av juni! man får vel aldri nok venner, så send meg en pm da!:)

Skrevet

glemte da å skrive at jeg bor i hedmark, elverum:)

Skrevet

Trondheim her :-) Venter min første i september :-) 22 år, rekker å fylle 23 før babyen kommer. Send gjerne en pm!

Skrevet

Ikke meningen å være anonym nei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...