Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hei lurer på om du ser noe fødsel på meg snart? Termin om noen dager men lurer på om du får opp noe spesiell dag? jeg: 020980 han: 180967
Sanna28 Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hei, Først vil jeg si at jeg tror du får veldig god støtte av mannen din. Han virker trygg og sikker. Det er bra for deg! Han virker som han er veldig flink med barn og at han blir en veldig god far! Har han kanskje barn fra før av? Fikk opp to gutter på ham. Tror du får ei lita jente nå. Jeg tror du får barn før 18. januar. Litt usikker på dato nå.... 15. kom opp, så det kan jo hende det skjer da Tror det blir på natta/morgenen. Har du hovne bein/vondt i beina? Fikk opp noe i forhold til det. Ta godt vare på deg selv og lykke til med alt!
Nienna29 Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Stemmer veldig bra, han er en trygg og sikker mann:) støtter meg masse:) stemmer oxo at han har barn fra før, han har 2 jenter og 1 gutt, og vi venter gutt nå høres godt ut om han kommer snart ja, 15 har min tante bursdag og hun har bestilt han til da hehe:) Ja har plagdes veldig med hovne ben, tillome vært inne og sjekka for blodpropp da de var så hovne at legen ble litt usikker, men var bare ødem heldigvis:) Takk for svaret:)
Sanna28 Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 hei, Hadde tenkt til å skrive gutt på deg, men forandret det... for fikk det ikke til å stemme at mannen din skulle ha 3 gutter... Lykke til uansett )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå