Gå til innhold

jeg skal få to undulater men dama svarer ikke. tar toget i morge, noen som kjenner henne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, ut fra den andre tråden så har hun vel aldri svart at du skal få de, og for å være helt ærlig så tror jeg du burde vente med den Osloturen til du har fått bekreftet om hun vil gi de til deg eller ikke.

 

Du fremstår som litt overivrig, kanskje til og med litt manisk og masete, så slapp av litt, se om du får et svar i morgen fra undulateieren, og kos med kattene dine i mellomtida :-) Katter og undulater går forøvrig sjelden godt sammen. Katter, samme hvor snille de er, ser fuger som et byttedyr, og da slaå instinktene inn og overkjører eventuell "oppdragelse", og din karriere som undulateier kan bli veldig kort.

 

Om du virkelig planlegger å skaffe deg fugler, så vil jeg anbefale deg å lese deg litt opp på emnet først, for fuglenes skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kusina mi har undulat så er jo ikke helt blank, hehe. den koser med nebbet på kinnet og har slipestein inne i buret. og sånn huske, hehe. den er gammel da, kanskje den dør snart. men jeg vil ha svar ik veld egentlig. tar toget i morge. vil ikke mase men vil ha de fuglene. tenker på navn og sånn hele tiden. jeg skjønner ikke at du ikke tror kattene mine er snille, de er det. og dessuten er de litt ute også, ikke bare inne. de liker ikke så godt snø da, haha. men da får de komme opp og kose i senga. men ikke kalle, han sitter i vinduet. haha, han er litt rar, men gammel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, er du virkelig?? :D

 

Jeg hadde aldri overlatt eller gitt bort dyr til deg. Du virker noe rammeskjev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal ikke få de undulatene, enten tuller du eller så er du temmelig reg i pappen... Det siste hun skrev var at hun ikke ville gi dem til noen med 5 katter!! Resten av tråden er det du som holder igang for deg selv, ha ha! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat

for hun jeg bor hos, for hun jeg bor hos

hun er litt ko-ko :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Sv: Noen som har lyst på 2 udulater ?

NYTT 22:29 11.01.2010

 

De er ikke tamme enda ,de er ca ca 8 mnd ,de kan ingen ord men kvitrer mye .

 

Nei det følger ikke noe helsekort med de ,de har aldri vært hos dyrlegen .

 

En pose med frø koster ca 70-80 kr .

Nei de tar ikke stor plass .

 

Men katter og fugler går ikke så godt sammen ,så tror jeg skal prøve å finne noen andre som kan ta de .

 

HI"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...