Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om noen her inne kan fortelle meg om jeg kommer til å få invilget planlagt keisersnitt eller ikke (har sloss noe innmari for dette men ikke fått innvilget enda), så hadde hverdagen min blitt en del enklere....å om jeg i såfall ikke får det, når kommer eventuell fødsel til å starte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg blir litt villedet av å få så mye info om saken, så jeg vet ikke helt hva som er fornuft og hva som er klarsyn når jeg svarer deg nå.

Jeg får litt følelsen av at det er en grunn til at du ikke har fått det innvilget, og at du greier en vanlig fødsel bare du har tro på deg selv og at du greier det. Jeg tror det går mye på ting du har hørt el.l. Du trenger ikke være redd. Det går bra uansett hva som skjer.

Jeg tror du kommer sånn ca på termindato. Muligens litt før. Prøv å ikke stress med dette og tenk at det ordner seg til det beste. :)

Skrevet

takk for svar.

har ikke fått KS invilget pga at de ikke gjør KS på førstegangsfødende ved dette sykehuset...men håper enda, og prøver på et annet sykehus...

er 9 dager mellom menstermin og UL termin, men menstermin (første termin) stemmer bedre med SF mål og slikt enn UL termin...

regner med det er greit for deg få tilbakemelding på det du ser hos folk:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...