snartmammapåny Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Har vært på UL og fått bekreftet det jeg hadde en intens følelse av. Jeg Har hatt en SA i uke 7. Etter blødningen forsvant hele gravidfølelsen, så da var det på en måte over, men godt å få bekreftet at alt var virkelig over, grusomt å gå å lure. "Hva om.. tenk vist... osv" Alt var kommet ut av seg selv, så selv om legen påpekte fordelene ved å ha en siste mens å gå utifra for å fastsette termin på ny spire så tror jeg at vi er klar. Siden jeg berre var 7uker på vei så trengte nok ikke kroppen min så lang restitusjon før en ny graviditet så var ingen krise om jeg ble gravid fort da. Jeg er nok litt av det utolmodige slaget desverre. Er jo ikke sikkert at vi klarer å treffe en EL med sex heller, siden vi ikke vet helt når neste EL er. Legen sa det nok mest sansynlig ville komme en EL om ca 14 dager, så da er iallefall vi klar om så skal skje Så ser vi hva som skjer derifra Klar for ny kamp, håper den neste lille spiren sitter som den skal!!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Masse lykke til med ny prøving Ikke mist motet og stå på!!! Klem
snartmammapåny Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 Takker! Er ved godt mot og håper den lille flytter innigjen snart
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Hei, så trist at du mistet Jeg vet så altfor godt hva det vil si - har selv mistet i 2 MA og 1 SA i 2009, første gang twins i MA i uke 12, deretter en spire i MA i uke 10, så en SA i uke 5. Prøver igjen, og håper den vil sitte helt ut neste gang!!! Jeg var selv klar igjen med en gang etter at vi mistet alle gangene - vil ikke gi meg før jeg igjen har en baby i armene mine Vi prøver altså på barn nr 2 Lykke til videre Klem fra
Carina har to små gull Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Sender deg en stor klem Vet også alt for godt hvordan det er å miste. Har mista 2 ganger totalt, gutt i uke 19 og en MA i uke 8. Men jeg gir meg ikke før jeg har den etterlengta babyen vår. Jeg hadde utskraping sist og fikk EL etter ca 3 uker. Lykke til videre
snartmammapåny Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2010 Vi prøver også på nr 2 og dette var min første SA. Føles litt maktesløst og unødvendig. Liker ikke spesielt mye å måtte begynne på nytt, men slik er livet desverre. Satser på bedre lykke neste gang. Vi er iallefall ved godt mot og klar for ny produksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå