Gå til innhold

MB Urban jungle duovogn 2010 mod, kr. 7500 Billig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kids and care selger denne vognen i svart 2010 modell til kr. 7500.. Er ikke det billig?? Ink. både sportsdel og bagdel.Har aldri handlet på nettet før, og er veldig skeptisk kjenner jeg.. Er liksom så greit hvis det skulle være noe galt med vognen, og ha en butikk å kunne forholde seg til... Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et godt kjøp, og så lenge du kjøper av en nettbutikk i Norge, så hadde jeg ikke vært så skeptisk.. Da har du tross alt norske folk å forholde deg til og nettbutikker plikter å betale frakt osv hvis du må sende inn vognen din.. Ring og snakk med de, da får du også et inntrykk av hvor lett det er å få ta i de ;-)

Skrevet

Jeg har selv bestilt fra dem og vært kjempe fornøyd:)

Skrevet

Det er billig, ser at andre nettsider må du ut med ca 9200. Jeg bor i Tromsø og vurderer å kjøpe denne og da blir det gjennom kidsandcare.. De svarer på mail og ringer deg opp samme dagen så virker seriøst.

Skrevet

Kids&care er en butikk, som i tillegg har nettbutikk. Har bestilt to vogner derfra og servicen har vært upåklagelig god. Råder deg til å ta vare på emalasjen til du har fått brukt vogna og sett at den er i orden, så slipper du å jakte rundt etter ny embalasjebom du finner feil og skal reklamere ;)

Synes det var en grei pris for vogn og bag. Første butikken i Norge som har begynt å selge 2010 modellene ;) så om du bestiller det, blir du kanskje blant de første her til lands med MB 2010 ;)

Skrevet

De har ikke butikk lenger, har kun nettbutikk. Tusen takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...