Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Vil jeg få fast jobb snart? Blir vi gravid med nr 3 i løpet av dette året? I såfall når? (termin, kjønn) Jeg 201288 Han 121083 Takk for tiden din :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Skulle selvsagt stå Sanna28! Gikk litt fort i svingene her ;- )
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Skjønte at det var meg du mente. -Må være mine overnaturlige evner Jeg får veldig følelsen av mye gutter... har du gutter fra før av? Jeg har lyst til å si at du får en gutt til også. Hvis du blir gravid i år, så tror jeg det blir etter sommerferien og at du får termin i feb/mars 2011.
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 jeg glemte det med jobb... jeg får ikke opp noe spesielt på fast jobb, men jeg tror du har mange muligheter. Prøv å tenke litt nytt og søk litt andre type jobber enn du pleier å gjøre. Kan hende du får et tilbud der du jobber nå også.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Hehe, det var godt du skjønte hvem jeg siktet til da Jeg har en sønn født i 06 og en datter født i 09. Følelsen din ang dette med mange gutter kan nok stemme; både jeg og min samboer kommer fra familier med forholdsvis masse gutter. Jeg håper du har rett ang graviditet, selv føler jeg meg gravid allerede (planlegger ikke). Ang jobb så er jeg nettopp ferdig utdannet, så jeg er ganske fersk. Har ikke noen jobb nå, men trenger det sårt. Kan du se om jeg går tilbake til skolebenken til høsten? Vurderer dette sterkt, men er usikker på hva min samboer kommer til å mene rundt dette emnet. Tusen hjertlig takk for din tid
Sanna28 Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Jeg står litt på det med å tenke litt nytt i forhold til jobbene du søker. Det kan være du får en litt "kjedelig" jobb til å begynne med, men at denne åpner dørene til noe annet. Jeg får opp noe med at du videreutdanner deg innen noe etter du har blitt ansatt et sted. At du går kveldskurs el.l. Det skal litt til å få det til å gå opp med små barn etc etc, men jeg tror samboeren din kommer til å støtte deg. Jeg ser en overraskelsestur (langweekend/storbyferie el.l) på deg til våren. Kanskje samboeren din skal overraske deg med noe? Mulighetene for at han frir er der!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Det har du nok helt rett i også for det ser foreløpig ikke ut som om det er mye å velge i innenfor yrket jeg har utdannet meg i. Det med forlovelse tror jeg også på ettersom vi har snakket om at det er på tide. Har vært sammen i 4,5 år. Blir spennende å se når han går ned på kne ;-) Ser du hvor mange barn vi kommer til å få? Jeg ønsker 4, han max 4. Ser du om vi kommer til å kjøpe noe eget i løpet av de neste årene? (tenker på hus) Tusen takk for svarene dine :-)
Sanna28 Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror dere får en gutt til. Muligens også enda en gutt om noen år. Men ikke før dere har slått dere til ro et sted. Ser et hus, men det lar vente litt på seg før dere finner det dere vil ha og det som passer ift jobb og penger etc etc. Men jeg tror det blir flytting på dere i løpet av de neste 2. årene. I løpet av 5 år har dere funnet det stedet dere slår dere til ro. Ser et hvitt hus over 3 plan som ligger i en liten skråning. (Ikke full 1.etg). Jeg tror dere får det veldig fint der og det blir en trygg ramme rundt oppveksten til barna deres Jeg får opp litt korte, norske, fine og staute navn på barna deres. Stemmer det?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Og jeg som håpet på både en gutt og en jente til.. Artig at du får opp et hvitt hus over 3 plan i grunn, vi bor i et slikt hus nå. Mye tull med husverten så kan hende vi flytter i løpet av et par år som du sier. Vi har kun 1 fornavn på barna våre, men de er ikke norske. Vår eldste har fått et bibelsk navn, mens minsta har fått et spansk navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå