Gå til innhold

Yoga for gravide :-)

Mammaønske

Anbefalte innlegg

Hei damer!

I dag var eg på første time på kurset "Yoga for gravide" og det var kjempe bra :-) Eg har trent eindel yoga tidligere, men dette kurset var for absolut alle nivåer. Eg anbefaler verkeleg å melde seg på eit yogakurs for gravide om ein har mulighet for det, sjekk kva dei tilbyr i ditt nærmiljø. Mykje fokus på pust, mage, rygg og bekken, alt kva me gravide bør fokusere på.

Sjå på siden www.bergenyoga.no for meir informasjon om kurset eg går på. De setter opp kurs fortløpende og eg kjem nok til å melde meg på fleire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal melde meg på gravideyoga på Elixia Carl Berner, noen fler?

Gikk på yoga i første svangerskap :-) Da gjennom Osloyoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også tenke meg yoga, men sats majorstua har ingen yogatimer for gravide nå. Hvor mye koster slike kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det koster på elixia, men tror ikke det er så mye i og med at det er for medlemmer.

Osloyoga tror jeg tar 1200,- for kurs sjekk på hjemmesiden deres

osloyoga.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høyres kjekt ut. Har tenkt å prøva det eg og, men tenkte eg skulle venta til eg var blitt "litt meir gravid" eg da, men det e kanskje dumt det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg og prøve det, men er medlem i sats og gidder ikke betale mye for et kurs..er det noen sats som har sånne kurs tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hvis du allerede er medlem på SATS koster kurset Yoga for gravide 790 kr. De har det på SATS Sjølyst med oppstart 10.mars=) Det varer i åtte uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal melde meg på kurs hos Yogarommet etter ord. UL 1 februar. Har gått der tidligere på ashtanga og syns de kursene er kjempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...