MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Noen som ser graviditet på meg? og evnt kjønn? 270881 og 031183 På forhånd tusen takk:)
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 før jul 2010. Tror det blir en liten gutt.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Tusen takk for at du svarer så raskt:) Før jul som i november el desember? Og ser du ellers noe spesielt for 2010 på meg/oss?
Sanna28 Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 November/desember kan stemme, ja. Muligens oktober fikk jeg opp nå. Jeg tror du får det veldig hyggelig sammen med venner og familie framover og at det er mange ting som skal feires utover våren. Det ser også ut til å bli en fin sommer. Skal dere reise litt rundt i Norge? Jeg vet ikke hvor du bor, men jeg fikk opp en tur til Vestlandet. Muligens en tur sammen med et vennepar i sommer også. Fikk opp ordet festivaler. Liker dere det? Tror det er lagt opp til at dere skal farte og oppleve mye morsomt og spennende i år - og at det neste år blir mer fokus på baby og hjemmekos. Jeg får opp ei venninne du har hatt litt dårlig kontakt med i det siste. Jeg tror dere tar opp igjen kontakten (hun kontakter deg). Det er veldig positivt for dere begge. Ser at du har en veldig fin partner som støtter deg i alt. Han er kanskje litt mye opptatt med studier/jobb? Men dette er bare for en periode. Masse lykke til.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Blir spennende å se Har ikke lagt så mye planer for sommeren for vi lurer på å flytte... Vist vi finner en leilighet/hus vi har råd og leie.... Men drar vi på tur blir det nok bilferie i Norge Vi bor på vestlandet, men har mye familie rundt omkring her Er ikke de som reiser på de store festivalene, men er en festival der min far bor som vi er tenkt å dra på i år. De 3 siste årene har min mann jobbet så har ikke hatt mulighet til å være der.... Vi har to barn på 4 og snart 2 så kommer til å prøve å finne på en del med de før det evnt kommer baby i huset igjen Ang venninen du får opp så håper eg det stemmer ) Har en helt utrolig partner som alltid stiller opp for meg. Han har vært arbeidsledig siden begynnelsen av desember nå så er ikke noe jobb/studie som opptar han... men føler han er litt i sin egen verden alikevel
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2010 Ser du forresten om vi får hus/leilighet der vi skal flytte? Og om eg får meg jobb? Tusen takk nok en gang
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 hei fikk opp at du er gravid i desember 2010 jeg også... får inn en jente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå