Gå til innhold

Jeg er så dårlig!! (hjeeeeelp!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer jeg inn her igjen med mine syke spørsmål..

Har hatt så utrolig uregelmessig mens, forrige gang hadde jeg mensen i 4 uker i strekk og før det hadde jeg i 6 uker.. Nå har jeg ikke hatt mensen siden i slutten av november til begynnelsen av desember.

Jeg spyr og spyr og spyr og spyr, har kvalme på størrelse med en atombombe, og jeg har så ømme nippler at det føles ut som om de skal falle av, selv når jeg får gåsehud får jeg vondt i dem.. Så her kommer 10.000 kroners spørsmålet.. Noen andre som har opplevd lignende? Har enda ikke fått mensen, og vet derfor ikke om jeg kan være gravid..

Jeg sitter som et eneste stort spørsmålstegn.. (unnskyld disse detaljer, men..) Jeg har også utflod som er hvitt, og det er ikke reint lite, haha.. Uff.. Men ja, vær så snill å hjelp en hjelpesløs meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte også og legge til at jeg har hatt litt vondt i korsryggen.. Sånn krampeaktig, og at jeg er en hormonbombe som sprenges annethver time, haha..

Skrevet

ta en test vennen.... :) så du ikke stresser livet av deg. du høres gravid ut hvertfall.... :)

Skrevet

Skal til legen på fredag, men jeg er så nervøs, vil teste nå, men er så redd for at den skal være negativ, eller positiv for den saks skyld, er nervøs for alt jeg, haha.. Uff...

Skrevet

du høres meget gravid ut ja:-)) jeg spyr ikke,men har de samme symp ellers + at jeg føler meg syk.sånn som du føler rett før feeren setter inn,men det kommer ikke. ellers har jeg det samme som deg:-))

ta en test du:-))

lykke til:-))

Skrevet

hvordan gikk det ? er du gravid ? :)

Skrevet

hva sa legen? gikk d bra eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...