Sheeena Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Kan du ta en titt på meg ang graviditet? Klaffer det for oss denne mens perioden? Vi lengter sånn etter en baby, har prøvd en stund. Ser veldig fram til positiv test i hånden. Kanskje du ser hvor mange barn og kjønn? Håper på svar Jeg er født 08.11.82 Hilsen fra meg
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Jeg tror dere får oppleve å få en positiv test i løpet av 2010. Tror det skjer før påske! Så bare stå på. Jeg tror ikke det skjer denne mnd, men snart!! Jeg tror dere får gutt - jente (+ evt. en jente til) Jeg tror egentlig ikke dere har noen problemer med å få barn. Det må bare klaffe!
Sheeena Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Tusen takk for svar. Kjempe bra av deg å ta deg tid til å svare, leste noen av svarene dine lengre nede her og du virker kjempe flink. Bare håper du får rett nå, vil gjerna ha positiv test før påske Tror nok også jeg skal sjekke ut hjemmesiden din, har nok ingen evner selv men synes slike ting er veldig spennende
Sheeena Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2010 Kanskje du kan se på meg ang jobbsituasjon fremover også? Er litt spendt på hva året bringer
Sanna28 Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Hei, Jeg ser ikke noe nytt på jobbfronten. Jeg tror du kunne ha tenkt deg noe nytt med flere utfordringer. Kanskje noe som ligger nærmere der du bor? Jeg tror du kommer til å være på samme sted som nå 1-2 år (pga permisjon). Etter det er det muligheter for andre jobber. Jeg tror samboeren/mannen din får et fristende tilbud snart!
Sheeena Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2010 Tusen takk for svar igjen Har ett årsvikariat fram til august, men håper jeg får fortsette. Trives godt, men hadde heller ikke hatt noe imot å bytte til en jobb med mere utfordringer.. Håper du har rett og at jeg får fortsette, og at jeg skal ut i permisjon snart Så spennende med tilbud til samboer, tror han begynner å bli moden på å prøve seg på en ny jobbplass Er det noe ellers du ser på meg da? Synes dette er så spennende.
Sanna28 Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Hei igjen Jeg tror du får forlenget kontrakten din. Kanskje ikke helt samme jobb som du har nå, men på samme sted. Kanskje litt andre oppgaver etc. Jeg fikk opp at du snart blir tante. Enten er det en søster eller svigerinne (søster til samboer) som blir gravid. Ser en jente/dame du har litt søsteraktig forhold til i alle fall. Får opp jente på henne.
Sanna28 Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 jeg får også opp en del småturer utover våren. Båtturer, hytteturer ol. Kanskje en tur med venninner til en storby i Europa (langweekend). Jeg ser at dere får besøk fra slektninger. Har du noen som bor langt borte? Det kan være at de kommer for å feire noe. Jeg tror du får en veldig hyggelig vår/sommer og det er stort fokus på venner og familie.
Sheeena Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2010 Så spennende Har jo masse "tantebarn" gjennom samboeren min, men er tante til kun ei på min side. Håper søsteren min får flere snart, men hun mangler en mann.. :S Hadde vært morsomt om hun hadde fått seg mann og flere barn Tror nok det blir mange småturer utover våren ja, skal faktisk på hyttetur neste helg. Så blir det nok en del båtturer med venner ja Hadde jo vært koselig med venninnetur. Jeg har en "svoger" med familie som bor langt borte, de bruker å være her 2-3 ganger i året, men stas om de kommer for å feiri noe da Vi skal jo i konfirmasjon i løpet av våren, kan jo kanskje være det...? Eller om vi feirer at jeg har blitt gravid da...? hehe... Håper du har rett i din spåing, da ser det lyst ut fremover. Takk for din tid
Sheeena Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2010 Hei igjenn Må bare spørre om en ting til. Tror du mitt første svangerskap går bra? Mye syk, legger på meg veldig, kommer meg fort etter fødsel ++ ? Hilsen meg
Sheeena Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2010 Bare lurer på om jeg blir lik min mor på det punktet også... ?? Ellers vil jeg ønske deg ei fin helg
Sanna28 Skrevet 15. januar 2010 #12 Skrevet 15. januar 2010 Hei, Jeg tror du er lik moren din på mange måter. Men i forhold til å legge på seg under graviditeten tror jeg du kan velge litt selv hva du vil. Hvis du er flink til å holde deg i aktivitet og spise sunt, så tror jeg ikke det blir noe problem. Jeg får opp at du kanskje kan ha tendens til å ha vondt i ryggen. Står du mye på jobben? Jeg fikk opp trøtte ben også. Pass på å drikke mye vann og ta pauser! Jeg tror du kommer deg fortere etter fødelen enn du tror nå! Det kommer til å gå kjempefint og alt er helt naturlig for deg! Lykke til!!
Sheeena Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 15. januar 2010 Jeg er nok veldig lik moren min på mange måter, uansett hva jeg gjennomgår med kroppen så sier hun at det har hun også gjennomgått Før mens jeg studerte jobbet jeg på butikk, da plagdes jeg en god del me ryggen. Men begynte å trene opp den og den har blitt mye bedre. Står og går og springer masse på jobb nå også, kan kjenne det noen ganger i ryggen og en sjelden gang i føttene. Så der traff du også. Synes du er utrolig flink på dette Skal huske hva du har skrevet Tusen takk nok en gang for svar God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå