Gå til innhold

hei min gode venn Maddemor!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Fått 2 leie beskjeder idag, først deg, og så Paper som skrev til meg om tapet på 2-tri!! For hennes del er det nok over for denne gang,og det er forferdelig trist.

Men så er det slik at magefølelsen min for deg er veeeldig god. jeg var litt redd for akkurat dette som skjedde med deg idag, ikke fordi det skulle være noe galt, men pga det var 4-5dgr for tidlig for ul. Som jeg sa til deg. Har selv en veldig erfaren gyn, og sist jeg var der 6+7, så sa han at det var ikke alltid man ser noe på den tiden , bare så jeg var forberedt på det før han begynte. Jeg har stor tro på deg. Så du plommesekken? og med den raske stigninga på hcg lover det jo veldig bra. Tenker veeeldig på deg. Stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt, kom så laaaangt ned. klem

Skrevet

Hei vennen:)

For det første; jeg har ikke fått svar på hcg så jeg aner jo ikke nivået her i det hele tatt... Tok jo første prøve i dag og skal ta neste på torsdag så først da får jeg svar på det.

Vet ikke helt hva jeg så på UL jeg.... Så jo en svart runding inni der med noe hvite flekker inni. SÅ veldig likt ut som da jeg hadde MA i sommer, men håper og tror at dette bare var for tidlig.

Det går greit emd meg nå, men det ble noen frustrasjonstårer i går. Er jo så dårlig på å gå sånn og vente vettu....

Men men, må bare tenke positivt!

Eneste er at jeg synes IKKE det er noe kjekt at sambo er i utlandet neste mandag når jeg skal på ny kontroll. Han er på reise hele uka fra søndag av;(

Så HVIS magefølelsen min er feil så må svigermor hente gullet i bhg og ha han hos seg til tirsdag og jeg må gå gjennom det alene. Men har en venninne som blir med meg på dagen hvis jeg vil da, men hun skal på nattevakt om natta da.

Vet du om det er greit å sove alene 1. natten etter narkose?

Nei, skal ikke tenke for mye på det akkurat nå. Tenke positivt:)

Hvordan går det med deg da? Når skal du til UL i dag?

Tenker på deg hele tiden i dag og krysser armer og bein for at det blir en gledens dag for deg:) Vil du sende en sms når du er ferdig?

Stoooooor klem

Skrevet

Huff, får virkelig håpe du slipper det!!! Det er ganske lett narkose, så etter 2-3 timer er en ganske klar, bortsett fra sorgen da. Men blir det ille så kan jeg være hos deg om natten at min mann kjører meg bort etter arb.tid o.l. Krysser alt jeg har for deg. Stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...