Cat&Gullungene Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Jeg går på min første pergo-kur denne mnd, og hadde tenkt til å teste etter EL for å være på den sikre siden. Saken er at jeg ennå ikke har fått positiv test, men at jeg også har vært litt sløv med å teste hver dag. Jeg testet på onsdag (11 syklusdag) den var negativ. Så testet jeg ikke før lør morgen (14 syklusdag) Også den var negativ. Alle testene jeg har tatt etter det har også vært negative. Men saken er at jeg hadde noe jeg tror var ganske sterke EL-smerter fredag kveld og natt til lør. Men om jeg hadde EL da var det kanskje for sent og teste etter EL morgenen etter? Jeg testet med clearblue digital. Jeg fikk negativt hver gang, men den jeg tok på lørdag morgen viste nesten to streker når jeg tok ut testpinnen fra monitoren. Hvis noen skjønner hva jeg mener. Testen jeg tok i går viste bare en strek med litt antydning til den andre, men altså mye mindre enn den på lør. Vet at man ikke skal lese de digitale testene på denne måten, men likevel...?? Takk til dere som orker å lese dette, det ble temmelig innviklet for bare en liten sak å være ;-)
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hei! Jeg skjønner hva du mener Det var akkurat det sammen på meg under min første Pergo-kur nå i desember. Jeg testet med CB og den var negativ. To dager hadde jeg skikkelig el-smerter, og den ene av disse dagene var strekene like når jeg tok ut pinnen, men fikk ikke positiv test på den digitale skjermen. Jeg tok blodprøve og gyn sa at det ikke var tvil om at jeg hadde hatt eggløsning. Så disse testene fungerer ikke på meg ser det ut til. Men jeg hadde ikke el før dag 18-19 tror jeg.
Cat&Gullungene Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Tusen takk for svar!! Dette hjalp virkelig å høre ;-) Hvordan gikk det med deg etter den første pergo-kuren? Du ble ikke gravid? Er du på ny kur nå? Alltid spennende å høre om folk i samme sitasjon. Klem
-68mamma Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg tror ikke du har hatt EL enda jeg. Jeg fikk EL på dag 16 da jeg tok Pergo, begge gangene. (ble gravid på kur nr 2 - begge doble - men mistet) Jeg ville fortsatt å teste hver dag fremover en uke til.
Cat&Gullungene Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 Det kan jo tenkes det også, ja...? Men jeg tror ikke jeg orker og teste så mye mer denne mnd. Har jeg sex annenhverdag er jeg vel sikra uansett. ;-)
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Jeg ble ikke gravid på min første kur.. Men veldig glad jeg fikk el da, ettersom jeg ikke har hatt det ellers. Nå har jeg pause mnd. Tror egentlig ikke jeg kommer til å få el denne mnd av meg selv. Venter bare på å begynne på ny kur. Men regner med at jeg må ha provera først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå