Gå til innhold

klarer ikke slappe helt av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir irritert på megselv, for det er ingenting som tilsier at noe er galt, men jeg klarer ikke slappe av.

Er 11 uker i morgen, har ikke hatt noe blødninger eller noen tegn på at det skulle være noe galt, men har lest så mange innlegg her inne om fostere som har vært døde i flere uker uten at en vet om det...sukk, kan ikke huske ay jeg stresset så mye første gang jeg var gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke alene om å være slik kjære deg..

Jeg klarer heller ikke å slappe av, av nettopp samme grunn som deg. Jeg er bare nettopp begynt på uke 7, og har heller ingen tegn på at noe er galt på noe vis.. allikevel er jeg bekymret. Skal på min aller første kontroll i morgen tidlig, så er både utrolig spent og litt nervøs nå. Håper bare alt er i orden, slik at jeg kan senke skuldrene, i allefall for en stund..

Skrevet

Har 2 SA bak meg men også 3 vakre døtre...Og skjønner deg SÅ godt for jeg Har det også sånn. Det føles liksom ikke som om det er mulig at det skal gå bra når man leser om så mange det ikke går bra for:S!

Lykke til til oss alle sammen sier nå jeg:)!!!

Skrevet

Det er dessverre en stor ulempe ved slike forum som dette. En blir foret ikke bare med gledene ved sv.sk, men får inn jevnt og trutt alt som kan gå galt.

Egentlig burde en ikke ha et sånt forum, for det skaper så mange totalt unødige bekymringer. Merker sjøl at jeg har vært mye mer bekymret gjennom det sv.sk jeg var her inne, enn de andre da jeg ikke deltok i noe forum. Så det er nok ikke bare positivt å få "all" info (både nødvendig og fullstendig unødvendig) servert på et sølvfat til enhver tid.

Vi har jo en tendens til å bekymre oss mye i perioder når vi er gravid uansett, og det hjelper ikke å få inn info om hver minste ting som kan skape problemer.

En må rett og slett bare prøve å sile vekk unødvendig info, og gjerne vise empati, men uten å ta det innover en selv. Det hjelper ingen å "adoptere" andres problemer :o)

Kanskje de skulle hatt en debattside som kun var åpen for positive og gledesfylte sider ved sv.sk :D Så kunne en styre unna alt det andre om det blir for mye innimellom :o)

Skrevet

det er nok ingenting som er galt:-) har du vore på kontroll?

eg er itte terminkalkulatoren her 7uker i dag. Var hos gyn i dag og han rekna at eg sko ver 7+2. Men etter innvendig ul sa han at eg va nok ikkje meir enn 5-6uker p.g.a embyroet va kun 5mm.. Så nå når alt har fått sunke på plass sitte eg her å tankane rase ned. Må sei eg blir bekymfra, og kunne tenkt meg ny ul i mårå:P men han sa hjerta bankte, så eg får bare stola på det:-) samma kor longt eg er på vei så lenge alt er fint med det litla:-) men 29.12 tok eg digital test med ukeindikator som viste 3+ (og ifølge bim, sko eg då ver 5+1 så d stemte bra)... så litt merkeli heila greiå...

ønsker deg masse lykke til, d går nok kjempefint:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...