Gå til innhold

ingen symptomer lenger..?

Anbefalte innlegg

Jeg er straks i uke 16. Brystene er ikke lenger ømme og ser ikke ut til å ha blitt noe større siden ble..større.. Kvalmen er over, energien på vei tilbake, og alle de andre små tegnene på at man er gravid er borte. Jeg har siden graviditetstesten viste to streker vært mye bekymra og kjenner at dette ikke hjelper. Hørte fosterlyden for en uke siden, men klarer likevel ikke la være å tenke på om det ikke lenger er liv der inne. Ganske slitsomt med en konstant uro, jeg ønsker jo å tørre å glede meg. Flere som har det som meg? I tillegg er det ikke mye å kjenne fra den lille i magen, og magen som har vært oppblåst i flere måneder nå, endrer liksom ikke fasong heller. Er dette normalt?

Hilsen altfor bekymret mor-to-be.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141258021-ingen-symptomer-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..

jeg er også staks 16 uker, og har det ganske likt som deg - noe som jo igrunn er helt etter boka :) Jeg føler en uro jeg også, men tror vi må prøve å roe oss - hjelper jo uansett ikke babyen om vi løper rundt og stresser fælt.. For min del hjelper det å prate med andre om den hyggelige delen, bare dytte de negative tankene bakerst ;) Snart ul - det blir deilig :)))

hei!

Jeg har fortsatt symptomer som ømme bryster, litt kvalme. men fikk kvalmestillende av legen sist jeg var der, så nå er kvalmen så og si borte. Jeg er også i uke 16, men har fortsatt ikke kjent noe liv i magen eller forsterlyd. Men legen sa det var normalt, og at jeg antageligvis kom til å høre forsterlyd innen ett par uker.

Men ser folk inne her som har kjent bevegelse allerede før uke 16, og da begynner jeg å tenke på hvorfor ikke jeg har gjort det.. Men, det er vel egentlig tidlig enda.. Men man blir bekymret av å tenke så mye på det, så kjenner følelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...