monca*84*j12 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 ser du på meg? Jeg er langtids prøver.. Men håper at 2010 blir mitt år!!!! Lyst og se hva du får opp? Når gravid? antall barn og kjønn?? Kommer min kjære til og fri snart?? 280384 han 020776
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Jeg får opp en graviditet sent i 2010. November/desember. Jeg tror egentlig ikke din kjære kommer til å "få ut fingern" uten at du dytter ham litt, altså!! Men han mener ikke noe vondt med dette, altså. Han elsker deg like mye uansett om dere er gift eller ikke! Han er kanskje ikke helt bevisst på at du ønsker dette så mye som du gjør? Jeg tror han trenger å få vite det helt konkret - og ikke bare at du kaster drømmende blikk på alt av brudesalonger etc etc. Hva med å fri selv?? Ser noe evt i forbindelse med en hyttetur/høyfjellshotelltur (evt til alpene??) mens det er snø ute. Jeg er litt usikker på om det er påsken jeg ser eller neste høst/vinter. Jeg får opp 3 jenter på deg. To kommer tett - så noen år til siste lille frøken Det blir noe dramatikk rundt den ene, men alt går bra. (At hun kommer så fort at det blir hjemmefødsel el.l). Får opp at hun får et navn som passer til den situasjonen. Jeg får opp en del frustrasjon ift leger og helsepersonell. Det kan virke veldig omstendig og firkantet. + en del nedturer. Jeg tror dere må ha hjelp for å komme i mål. Men det kommer - ikke gi opp!! Jeg ser at du har en samboer som støtter deg i alt og at dere kommer styrket ut av dette! Masse lykke til!!
monca*84*j12 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Leste svaret ditt til Anonym, og fikk sånn lyst og gå inn på hjemmesiden din.. Må si jeg er imponert! Utrolig spennende altså... Jeg kaller meg ikke klarsynt, men driver litt med tarrot, og har en godt utviklet intuisjon.. Dette var morro... Gøy at det kommer flere her inne som spår!
monca*84*j12 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 Tusen takk... Kjenner jeg syntes det er lenge til november desember. hehe.. har allerde prøvd i 2 år.. Og har ikke spess mye tolmodighet igjen.. Er allerede i gang med utredning osv.. så da får vi se hvor det bærer hen.. Min kjære er veeeldig klar over at jeg ønsker og forlove meg snart.. hehe.. Og jeg har også sagt at han har klart det før, så da klarer han det igjen.. Og at jeg mener det er mannfolk arbeid!!!! Ellers trur jeg også tre barn på meg selv.. Men fødsel i Desember.. Har alltid hatt en følse om tvillinger, samt at jeg får to gutter og en jente.. Blir uansett spennende og se hva det nye året har og by på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå