Gå til innhold

amme bh store størrelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen tips om hvor man får amme bh i store str? Helst med spiler da frontpartiet er blitt enormt i disse 22 ukene jeg har vært gravid, og det slutter sikkert ikke her ;)

Hadde store pupper før jeg ble gravid og nå er de enorme.. brukte 95 DD / E cup fra feks lindex generous før jeg ble gravid så det sier litt om hvilken str jeg må ha nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og change er knallgode å bruke. Har ikke amme-bh, men vanlig... suverent fornøyd. Gode priser også.. Har kun vært i butikken de har i københavn, og fikk sjokk av utvalget dems, samt størrelser. De har helt opp i J cup. Og i alle farger..

• 2 uker senere...
Skrevet

at du brukte DD-E da sier ingenting om hvilken størrelse du har nååå...jeg har G-H til vanlig så blir spennede og se hva jeg havner på..

lykke til tror jeg og vil prøve change så at de hadde en butikk i nærhet her ikke stor da ..men...er den store change butikken i Oslo?

Skrevet

Prøv "Underverker.no" de har store størrelser og prisene er ikke så gale heller. Men vent til du nærmer deg termin, for det kan godt hende du vokser en størrelse til. For små ammebh'er er ikke bra!

Skrevet

Jeg har to uker igjen, og kjøpte amme-bh'er i dag. Kr 99,- pr stk på SparKJøp i str 95DD. Litt romslig, så håper den holder når melken kommer for fullt?

Kanskje ikke verdens beste kvalitet, men så fin ut - og siden jeg ikke skal ha flere svangerskap, havner de vel i søppelet etterpå...

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er tulla mi fire mnder og jeg har gjort opp meg erfaringer ang ammebher i store størrelser. Det jeg har komt fram til er at jeg virkelig anbefaler amme bh fra underverker.no. Betalte 369 (tror jeg) for en (merke abecita), den kan vaskes på 60 grader og er virkelig god. Har f.eks prøvd amme bh fra sparkjøp , en ammebh fra bravado og en dyr en fra triumph.

Den fra bravado vokste jeg fort ut når jeg fikk melka (de har str type s,m,l, xl, altså en størrelse skal dekke flere grupper). Sparkjøp sin sitter helt ok, men cupene er for små (de går opp til d, forsåvidt liten d), og triumph sitter som et skudd når jeg tar den på, men utover dagen når melkesprengen kommer så "holder" den liksom ikke puppene så godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...