Charlie90 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Er 19 år gammel og flyttet til skedsmokorset 1ste oktober fra Halden / Fredrikstad da samboeren savnet akershus så ille. (han er fra lørenskog) Er gravid med termin 10de august og ønsker å bli kjent med andre gravide ell mødre i nærheten, siden jeg kjenner svært få her og stort sett bare har samboer å forholde meg til om dagen God han altså, men en mann slår aldri en jente prat Legg gjerne til på msn: [email protected]
Nina-termin i mars Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Hei Jeg fyller 18år det året her. Har termin 5.mars og venter en liten gutt! Har jo ikke så mange venninder på min alder som er i samme situasjon, så hadde alltids vært koslig å møte noen som er det! Bor i Lørenskog da! :-)
Nina-termin i mars Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Foresten, legger deg til på msn jeg :-) Håper det er greit!
mayliiin Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Hallå ! Vad kul :-) Även jag är gravid, i vecka 22 nu och väntar en liten pojke som är beräknad den 29e juni. Bor tillsammans med sambo (27år) samt dobermann(21/2år) i Leirsund, nedanför skedsmokorset. Är själv 19 år, fyller 20 år i april och kommer ifrån Sandviken, Sverige. Vi flyttade till Leirsund i slutet av mars förra året och iom. att jag varit sjukskriven i över ett år nu har jag därför inte lärt känna särskilt många här omkring. Hör gärna av er / Malin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå