Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Jeg spiste ikke oster av noe slag da jeg gikk ned. Drakk skummet melk bare.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Det er vel ikke akkurat slankekost dessverre.
Hildemor fra vest Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg spiser ridderost på rugsprø til lunsj og kvelds går vell ut på det samme tenker jeg. Noe fett må man jo ha. Har kuttet ut rømme,majone og margarin så koser meg med litt ost ja;-)
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Gröddost er fløteost og har mye mer fett (av den usunne typen) enn vanlig ost. Ei skive eller to ødelegger neppe hele kuren, men jeg ville valgt lettost i stedet.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Ja, ingen problem det. Hvis du går på lavkarbo kan du spise graddost. Hvis du går på noe ala Grete Roede kan du også spise det, men regn da med kaloriene. Du kan f.eks spise en skive med greddost, så ei med skinke for å veie opp for at den ene skiven har mange kalorier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå