Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 har lest innelggene her som du har svart på. så snilt av deg, ser ut som du vet hva du holder på med og... så jeg lurte på om jeg kunne spør deg om du kunne tenke deg å se på meg hvis du har tid ? har forsøkt endel ganger her, men ingen som svarer... men er takknemlig hvis du bare tar deg tid å leser dette... jeg er f 05 08 77 og lurer på om jeg vil være heldig i min neste gravididtet, og om svangerskapet vil bli fullført... kan du se noe? hvordan det ser ut fremover? vil jeg bli gravid snart? kjønn og antall? har hatt det litt tøft ang noe de siste mnd... så håper bare det ser litt mer positivt ut fremover.. tusen takk om du tok deg tid å lese
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Jeg har vært her en stund, men har aldri vært spesielt aktiv. Er mest inne på navnesidene og sjekker navn/navnetrender etc. (Er veldig interessert i navn og navneforskning). Har egentlig ikke sett at det har vært et spå-forum her tidligere. Fant det tilfeldigvis her om dagen. Jeg har spådd en del gravide/prøvende på "privaten" tidligere med hell. Var det jeg startet med. Har gått noen klarsyntkurs og prøver å bruke det på en positiv måte. Jeg har laget en hj.side med alternativt (den er ikke ferdig og jeg har ikke hatt tid til å redigere den eller oppdatere den på lenge. Se www.krystallkula.com hvis du er interessert). Jeg bruker en del krystaller/steiner med godt resultat, så hvis du er interessert i dette, så kan det være et godt hjelpemiddel. Vel.. over til deg Jeg ser at ønsket om å få et barn er der, men at det egentlig er andre ting du bør fokusere på i livet ditt og få orden på før du får et barn. Ut av det du skrev, forstod jeg at du har mistet et eller flere barn..? Fikk opp tallet 3. Jeg er litt usikker på om du har mistet 3 ganger eller om 3-tallet har noe å si i forhold til mnd du mistet i? Enten i 3. mnd eller 3 mnd før termin? Jeg har litt følelsen av at du mistet sent i graviditeten. Var det en gutt? Jeg får opp noen mennesker i livet ditt som du ikke har godt av å ha rundt deg. De er ikke positive for deg. Ser noe som er litt mørkt. Noen som holder på med noe som har med svart farge å gjøre eller noe som er litt ulovlig? (Ser for meg mørke klær etc.). Du bør komme deg ut av dette. Du er ikke en sånn jente egentlig og du kan finne venner og kjæreste som er mye bedre for deg. Du må bare tro det selv! Jeg ser også en sorg i forhold til en annen person i familien din som har gått over til den andre siden. Denne personen er med deg og passer på dere. Har følelsen av at det er en mannlig energi. En person som var flink til å ordne opp og som fikk deg til å føle deg trygg. Du har også mye av denne energien i deg, og du kan få mye hjelp av denne personen hvis du vil! Jeg tror absolutt 2010 blir et godt år for deg. Ting tar tid, men det går framover! Jeg ser et jobbtilbud utpå våren som er interessant. Det kan være vanskelig å bryte opp der du er nå, men dette er en fin mulighet for en ny start for deg. Jeg prøvde å få en beskjed til deg - og jeg fikk at du skulle ta en opprydding og finne det som ligger bak. Jeg vil tro det er en mental opprydding du trenger, men det er ikke så dumt å rydde litt i gammelt "rot" og kvitte seg med alt du egentlig ikke trenger. Ha tro på deg selv og at du får en positiv tid framover! Lag et "mantra" ut av dette (eller noe lignende) og si det til deg selv hver morgen når du står og ser deg i speilet! Når du blir ferdig med det "tunge" i livet ditt, er du klar for barn og jeg får opp gutt-gutt (+evt jente) på deg. Masse lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 hei, og tusen takk for svar :-) :-) :-) så snillt gjort av deg, vet det koster tid og arbeid.. tilbakemelding? :-) har mistet 2 ganger før ja, den ene gangen var jeg 3 mnd på vei, og det var ikke så lett nei, men går bra nå da, var tøft med en gang.. har ei jente fra før, vil det si at du ser gutt neste grav.? :-D ang det mørke du ser i personer rundt meg, kan ikke helt se det selv, har en helt fantastisk samboer som selv har barn, bedre har jeg aldri hatt det i mitt liv, kjærligheten er fantastisk, noe så godt ... hans familie, barna våres , alt er så bra, måtte flytte fra byen da vi ble samboere... du klare ikke utdype det "mørke"? kan det være en eks av meg ? far til barnet mitt ? han er født 31.12.. ang sorg, så mistet jeg et tantebarn for litt siden, men en mannsperson? må være lenge siden da i tifelle.. hjrteli takk for at du tok deg tid, beklager det ble litt kort svar, har datteren min her som e må få iseng... du klare ik å få ut noe mer på basis av tilbakemeldingen nå da ? og tusen tusen takk igjen :-) skal sjekke ut siden din så fort jeg kan, interessert, jaa :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå