Gå til innhold

hvor lang tid tar det før hormonene forsvinner ut av kroppen etter en sa /utskrapning?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, je hadde SA den 22.12 var da 8+4 uker. jeg har drevet å testet meg, det tok nesten 3 uker før mine tester var negative etter SA uten utskrapning. har i dag eggløsning å er i dag akkurat 21 dager etter SA. så gikk bare noen dager fra negativ graviditets test til positiv el test. har testet får å finne ut om alt var bra å får å vite om alt var kommet ut. vet ikke helt om vi skal prøve på en ny runde ennda, er litt tili tror jeg vil ha en mens eller 2 først. mn har vært i gjennom 2 sa på rad på kort tid. første gang hadde jeg el 14 dager etter å negativ g-test bare noen dager etter at jeg mistet.

Eg tok ingen testar, men eg hadde ingen graviditetssymptom lenger rett etter SA (hadde masse før). Legen sa eg skulle måle hcg nivå etter fire veker, men det trur eg ikkje var nokon vits i. Kjente eg hadde eggløysing etter 10-12 dagar og mensen kom på dag 27.

Men det bør vere på normalnivå etter 4 veker så dra til legen og ta ein blodprøve om du ikkje har fått mensen.

Kjøp en multipack med billigtester på nettet, så prøver du med noen dagers mellomrom, helt til du får negativt resultat. HCG kan gi utslag etter SA i opptil seks uker. Jeg ble gravid igjen med en gang etter SA, og var utrolig frustrerende å ikke vite om jeg var gravid på ny eller om det var gamle hormoner som gav utslag. Skulle ønske at jeg fikk påvist negativt resultat før jeg startet på ny, da hadde jeg fått en avklaring på det nye svangerskapet tidligere...

Annonse

enig med Erle79. Ble gravid 7 dager etter SA i følge ultralyd-termin. Jeg gikk også lenge og lurte på om det var hcg fra forrige svangerskap som slo ut uke etter uke, før jeg fikk bekreftet på ny ultralyd at jeg var gravid på ny..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...