Frk Marge Skrevet 11. januar 2010 #1 Del Skrevet 11. januar 2010 dro på volvat for å komme igang med utredning i sommer... tok blodprøve, innvendig UL og fikk med henvisning til sædprøve, ny blodprøve som skulle tas ved mensbegynnelse for å kartlegge EL og henvisning til kontrastrøntgen som jeg skulle ta når mensen kom. i tillegg fikk jeg med meg resept på 6 pakker pergotime som jeg skulle begynne med mens jeg ventet på å komme videre siden det kan hjelpe mange tydeligvis. men så kom jo ikke mensen for jeg ble gravid på den EL de målte på den blodprøven og mannen avlyste også sædprøven. så mistet jeg i MA i uke 15, og vi er like langt. er i 3.pp nå, har hentet pergoresepten og har brukt en enkelkur forrige pp uten hell og har denne pp tatt en dobbelkur i håp om at det vil hjelpe. mannen har også fått seg ny time til å levere sædprøven. men så lurer jeg; er det noen vits å ta den kontrastrøntgentimen? jeg mener siden jeg BLE gravid er det vel ikke sannsynlig at det er tette eggledere som er skyld i problemene våre eller? eller???? hva kan de eventuellt finne ut på denne undersøkelsen som kan hjelpe oss? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141257818-ang-kontrastr%C3%B8ntgen-er-det-noen-vits-n%C3%A5-siden-jeg-jo-ble-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå