Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er gravid med nr. 2 og skal på UL på fredag. Lurer sånn på hva slags kjønn det blir denne gangen. Har du lyst å ta en titt ? Lurer også på om dette blir siste barnet, eller om jeg vil få flere :-) Forresten har jeg et annet innlegg lengre nede på siden om noen vil spå meg om kjærlighet - men det er kanskje helst barn det blir spådd om her ;-) Supert om du tar deg tid !! Klem 05.12.1972
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Jeg tror du får en gutt nå. Har du jente fra før av? Jeg ser for meg at du og barnefaren er litt på forskjellige plan når det gjelder det meste her i livet. Dere har litt forskjellige verdier og mål med livet. Det kan være vanskelig å oppdra barn sammen pga dette. Er det brudd nå eller føler du at det går mot brudd? Ser at det er muligheter for å redde forholdet, men at barnefar trekker seg litt unna. Jeg ser at du kommer til å greie deg veldig fint uansett hvordan det går. Jeg ser en annen mann med 3 sønner fra før av som viser interesse for deg senere. Du og denne mannen er mye mer like på alle måter enn han du er sammen med nå. Jeg tror ikke du får flere barn enn dette barnet du bærer på nå. Mulighetene er der, men jeg tror dere velger å ikke få flere barn. Jeg tror forresten ikke du får vite kjønnet helt sikkert på UL nå... Det gjemmer seg litt for mye bort til at de kan si det helt sikkert. Fikk en beskjed til deg: Pass deg for tunge løft og ikke stress med å male og pusse opp! Masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå