1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hei! Jeg er ifølge barnimagen 7 uker i dag. Så var jeg hos gyn. i dag, og han rekna seg fram til at jeg er 7+2. Men etter han hadde tatt invedig ultralyd sa han at jeg kunne nok ikke være meir enn 5-6 uker p.g.a embyroet var kun 5mm.. hmm.. Noen andre som har erfaring med dette? Hva er grunnen? Takk for svar:-)
K ♥ tærten Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hei. Jeg var også på tidlig ul i dag og der var en spire på 5,4 mm. Jeg er etter egen beregning 6+4 idag og det sa gyn at kunne stemme. Men har hørt at disse små kan vokse veldig i rykk og napp. Så du noe hjerteaktivitet a?
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Det hørtes ut som det kunne stemme på deg ja:-) Har og hørt at dei vokse i rykk og napp, men om eg er 7uker skulle embyroet vert 10mm (ca) true eg. Så det er jo ganske stor forskjell. Eg spurte om han kunne sjå hjerta som slo helt i begynnelsen av undersøkelsen, og han sa ja, og snudde skjermen så eg kunne sjå. Men eg vett ikkje kossen det ser ut, så eg såg ikkje det.. Han ville ha meg tilbake, så ska det om fire uker.
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 tirsdag 29.12 testa eg med ukeindikator (testa om ettermiddagen) og den viste 3+, og det stemte bra etter utrekninga her (som sa eg va 5+1 den dagen)... må jo ver noe her som ikkje stemmer.. men han sa jo alt va fint, så eg krysse armar og bein for det:-) <3<3
K ♥ tærten Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Var ikke så lett å se hjertet, men var liksom en hvit prikk på den litt større prikken som blinket hos meg. Skulle så gjerne hatt lyd på det UL-apparatet!!!
Yo&La+spire Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Eg var på UL i uke 9 og ble satt tilbake til uke 8 (6 dager). Tenkte at det måtte vere noe galt, at eg egentlig var lenger på vei og fosteret var altfor lite.... Nå er eg 27 uker på vei og gutten i magen er godt over gjennomsnittet. Kjenner eg er litt bekymret for hvordan det nå skal gå, med det som ligger ann til å bli en kjempebaby.... Ikke så greit med str alltid;) Men har du sett hjertet så går det nok bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå