Symbio Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Lurer på om du kan titte på hva kjønn som skjuler seg i magen min, å når jeg kommer til å føde? Har termin 5. April Min fødselsdato er 09.04.82
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Fikk opp litt begge deler, men lander på jente. Tror du kommer til å gå litt over tiden. Får inn både 13. og 16. april. Evt noe i mellom. Vil si mellom 13. og 16. april. Fikk opp at du får feire bursdagen din hjemme i alle fall Tror det blir litt stress etter fødselen, men at alt er i orden. Får opp noe med ledd/vridning. Kan hende det er noe hun gjør med hånda/armen sin. Det er bare noe hun gjør og ikke noe galt. Tror det blir en langvarig fødsel. Men ikke så hard. Tror det tar lang tid før du kommer i gang, og at dere er inn og ut av sykehuset flere ganger før dere får komme inn på fødeavd. Muligens noe ift at det ikke er ledig rom til dere med én gang og at personalet ikke helt tror på deg at fødselen er i gang. Ikke vær redd for å mase og stol på at du kjenner kroppen din best!!
Symbio Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 Nå, når jeg leste nedover her på alt hva du har skrevet, angrer jeg litt på at jeg ikke spurte etter mer.. Kanskje du kan se om jeg får mange barn, evnt kjønn på disse (og når)? Ser du noe annet som er verdt å nevne? Er ikke meningen å dytte denne siden det ikke er lenge siden jeg skrev dette innlegget. Jeg kan vente til du er klar, eller om du ikke føler for å svare så det er det også greit. Klem
Symbio Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 Oi, her har du svart alt gitt! Tusen takk! blir spennende å se hva det blir., Har blitt spådd mest jente så kansje det blir ei tulla. Ang fødsel så håper jeg at den blir en smule enklere enn du beskriver da:) Takk igjen Sanna!
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Mente ikke å skremme deg med fødselen. Det blir nok alt i alt en fin opplevelse! Men jeg tror ikke det blir en sånn 10-minutters-greie... Har du tenkt på alternativ smertebehandling? (Føde i vann eller med akupunktur?) Jeg får opp to gutter til på deg. Tror det blir 3 år til neste mann. Så kommer siste etter enda 2 år. Tror jenta blir veldig lik faren og neste gutt blir lik deg. Sistemann blir lik en bestefar - muligens farfar (dvs din svigerfar) og også litt lik faren. Jeg fikk opp noe fra en dame som følger med deg og passer på deg. Kan det være en bestemor som har gått over på andre siden? Jeg får opp at hun var veldig flink med barn og hadde født mange barn. Hun er veldig humoristisk og smiler veldig godt. Hun er med deg og passer på deg og sier at alt kommer til å gå bra. Jeg får litt følelsen av at hun ler og sier: "tenk på meg som fikk alle mine på loftet hjemme.." - Men hun synes du spiser litt mye rart! Får inn at du har litt dilla på sjokoladekaker/brownies. Stemmer det??
Symbio Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2010 Ja, hehe.. ble kanskje litt skremt, men som du sier så går det nok bra ang fødsel. 3 unger gitt, da får samboer viljen sin, jeg skal bare ha 2:) Får håpe vi får bygge nytt hus til da! Dette med den damen er veldig spennende da. Har en venninne på jobben min som har begynt å se ånder, hun er ikke helt dreven enda, men vi har funnet ut at det kanskje kan være min bestemor. (håper hun snart tør å snakke med henne ) Hun fikk 6 barn, men om hun fødte alle hjemme, vet jeg ikke. Men sjokolade...?? kake?? for 1 time siden spiste jeg halve kaka på egenhånd! japp... Skal altså ikke bake flere for klarer ikke å la den ligge i frysern! Frossen kake er jo snop! Du har vært skikkelig aktiv i dag! Tusen takk, men slit deg nå ikke ut på oss nyskjærrige! hehe
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Spenndende med hun på jobben din! Du må høre med henne om hun kan se noe mer!! Litt snop må man ha! Har oppskrift på verdens beste (og enkleste) brownies hvis du er interessert! - Det er mye mørk sjokolade i den, og da er det jo nesten sunt! Dessuten bør du slutte å tilsette kcalorier når du baker!
Symbio Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2010 Hun ser litt av hvert, men vet ikke helt (tror jeg) hva hun skal gjøre med det. Hun har også drøm faren min en gang, det var spennende. Hadde håpet at du skulle se han også Hmm, trir du det er så lurt at jeg får oppskrift på brownies av deg? hehe, med tanke på min dårlige rasjonsering evne??
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Jeg fikk ikke opp noe på faren din. Har han også gått over til den andre siden? Brownies er alltid lurt å ha i fryseren - de tiner så lett og kan nesten spises med én gang! Verdens beste brownies: Sett ovnen på 175 grader Hvis du vil ha med nøtter: Vask saltet av 2-3 poser med cashewnøtter (evt kjøp uten salt). Evt andre nøtter. - Ristes i stekeovnen mens den varmes opp. Pass på så de ikke blir brent! Det går alltid veldig fort på slutten og når man står noen sekunder med ryggen til! (-Har jeg hørt i alle fall... aldri gjort det selv...) 9 egg 13 1/2 dl sukker (evt litt brunt og litt vanlig) - Røres sammen for hånd. NB! Ikke eggedosis! 7 1/2 dl hvetemel 1-2 ts bakepulver 1 ss vaniljesukker/kanel/kardemomme eller annen smakstilsetning. - Det tørre siktes sammen. 650 g smør eller margarin 350-400 g sjokolade (helst mørk med høyt kakaoinnhold) - Smelt smøret først. Slå av plata og la sjokoladen smelte i smøret. Rør alt sammen til en klumpfri røre. Knus nøttene etter ønske og tilsett. Evt. tilsett rosiner (ca en pakke eller etter smak) eller hakket sjokolade. Evt litt av hvert Røra has i en bakepapirkledd, stor langpanne (30x40) og stekes på midterste rille i ca 30-45 min. La kaka avkjøles i langpanna slik at den ikke sprekker opp (den er ganske løs når den er varm). En skikkelig kaloribombe er å servere et stykke brownies med is ved siden av og sjokolade- eller karamellsaus over
Symbio Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2010 Takk for spennende oppskrift! Skal nok prøve den en gang! Ja, min pappa døde sommeren 96.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå