Har en herlig gutt:) Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 jeg var inne på tidelig ul på fredag, har ikke hatt noen blødninger eller smerter. Jeg skulle vært 8+2 da men hun så bare en spire på 5 mm uten hjerteaktivitet:( målte hcg på fredag og den lå på 50000 åssen kan d være mulig? noen som har opplevd d samme??Blir kjempe glad for svar! Jeg hadde i dag hcg på 40000 så den er jo synkende, skal på sykehuset i morra å få tabletter for at d skal støtes ut:( Er kjempe trist, men full av spørsmål og syns ingenting henger sammen!! Har vært super dårlig i over en mnd og ingen tegn til noooe galt:(
surfepia Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Huff huff.. trist og leit. Føler veldig med deg.. Hadde selv en MA i uke 12. På ultralyden var spiren så liten at vi regner med jeg har mistet noen uker før... Jeg hadde kjempesymptomer helt fra uke 5 til uke 9. Da avtok kvalmen. Er redd jeg mistet allerede da egentlig. Kvalme og symptomer er jo en reaksjon på stigende og høy hcg i kroppen. Så ikke rart at du har hatt symptomer med hcg på 50000. Min var på 36.000 når jeg var på sykehuset for utskraping. De tok 2 UL på meg for å være sikker på at det ikke var liv. Hcgen var nemlig ikke synkende. Men etter utskraping sank den heldigvis fort... Samme vil nok skje etter du har tatt tabelettene. Har nok ikke noen gode svar til deg på hvorfor dette har skjedd. Men man må bare akseptere at det er naturen sin måte å rydde opp på. Vet det er vanskelig og vet det føles urettferdig. Men du får lov å sørge, og etterpå er det bare å se fremover. Håper du blir fort gravid igjen! Trøsteklem....
Hermanus Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Jeg hadde det akkurat som deg. Tror jeg var rundt 7-8 uker på vei da jeg var til ultralyd, og gyn. fant ingen hjertelyd. Målte hcg med noen dagers mellomrom, og første var over 50.000 og nummer to var falt til litt over 40.000. Jeg hadde heller ingen tegn på at noe var galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå