Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Heidu ^^, 14.12.90 er datoen min 07.10.88 er hans dato Jeg lurer på hva du ser om meg? Jeg hadde eggløsning 31 desember. Å kroppen har vært litt rar etter dette, er det en graviditet der? Ser du noe mer? Hvor mange barn jeg får her i livet? Å ellers hvordan livet blir? Hååper virkelig på svar Mvh meg
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Jeg tror ikke du er gravid nå, men det ligger muligheter for dere i juli. Kanskje i sammenheng med en ferie dere kobler skikkelig av sammen? Jeg får opp 3 "rampegutter" på deg Aktive, kreative og fine gutter. Høye og med litt mørkt/mørk blondt hår. Muligens en gutt som blir litt mer krevende enn de andre og en som er mer innesluttet enn de to andre. Ellers en sammensveiset søskenflokk! Jeg får opp en del flyttinger på dere. Muligens i sammenheng med jobb. Jeg ser noe ift en kjellerleilighet som ikke er helt gunstig for dere. Jeg er litt usikker på om det er der dere bor nå, eller om det er et sted dere kommer til å bo i framtiden. Det er fuktig der og det er ikke bra for dere. Jeg får opp en hund som betyr mye for deg. Jeg ser for meg deg i en jobb der du er mye inne (butikk eller kontor?) Du får ikke brukt alle evnene dine slik du burde ha gjort. Jeg ser muligheter til å få en annen jobb via bekjentskaper. Du må tørre å satse litt mer! Det ligger kurs/videreutdanning på deg i løpet av de to neste årene. Dette er veldig positivt for deg, og er noe du bør satse på. Jeg ser at mannen din i perioder er langt borte fra deg (sannsynligvis jobb), og at dette er noe som preger deg litt. Det kan bli vanskelig med 3 aktive barn og det blir noen hektiske år framover! Det er viktig å snakke sammen for å løse de små hverdagslige konfliktene før det blir problemer ut av det!! Det tror jeg dere bør bli flinkere til begge to. Ellers ser det veldig positivt ut for dere framover. Ser et landsted/hytte dere koser dere sammen. Noe som er i familien hans, kanskje? Det er viktig å bruke tid sammen, og det tror jeg dere er og kommer til å bli flinke til. Ser mye friluftsliv og glede i familien deres. Liker dere å gå på ski og svømme? Jeg får opp at du er interessert i det alternative og at du er veldig sensitiv for slike ting. Kanskje du burde ha utviklet evnene dine? Jeg får opp en bestemorskikkelse som er med deg og passer på deg. Jeg fikk opp et gammeldags navn på O. (Muligens Oline?? Etterpå fikk jeg opp Momo el.l. Det er det to O-er i. Generelt er jeg ikke flink til å treffe på navn, men siden jeg fikk det opp her, så måtte jeg bare skrive det.) Fikk en beskjed til deg om at du skulle sjekke synet ditt. Røyker du? Fikk opp noe med at det er noe du puster inn som ikke er så bra... Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Hei å tusentakk for att du tok deg tid =) Ser mye av det du skriver her er riktig. Samboeren min er veldig mørk, norsk, men mørk i huden og i håret, så sikkert derfor guttene du så er mørke, jeg er veldig lys. Vi holder på å ser etter en ny leilighet, kanskje det er den du ser. Vi bor i student bolig her nå, det er veldig dårlig luft her. å hunden du ser er Zico, min flat coated retriver. Som har stjålet en stor del av hjerte mitt, han er min diamant. Savner han bare jeg går ut døren når han ikke er med. Jeg går skole nå, har jobbet litt i barnehage å som servitør. Samboeren min jobber hjemme, der han kommer fra. Når han har fri fra skolen. som hele sommerferien, juleferien, viterferien osv.. Han skal bli ingeniør å har igjen 2 år etter dette. Kanskje vi blir på flyttefot da. Damen du fikk opp er helt sikkert oldemoren min som heter Othelie Hun døde for 4 år siden, hun sto meg veeldig nært! Savnet er stort =( Vi har begge to foreldre med hytte ved sjøen som vi trives på. Jeg liker veldig godt slalom, trening. Ja, det trur jeg på. Har hatt mye vondt i hode de siste månedene. Så skal bestille meg time. Jeg røyker ikke, røyket 3 røyk i helgen på en fest. Men det er ikke noe kroppen min får ofte. tusentusen takk Sanna28 Jeg ble spådd av en annen dame her inne att hun så en graviditet på me nå. Men vi får se, skal sjekke over helgen
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Så bra at noe stemte!! ) Lykke til med alt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå