Gå til innhold

Noen gravide som har opplevd mensen i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel av nesten ren desperasjon at jeg går inn her og spør dere, men etter ei uke med masse symptomer og en god følelse om at dette gikk veien, dukket mensen opp i går. Først som svak blødning, deretter full pupp i natt og i dag....Har vanlige mensensmerter i dag, noe jeg pleier å ha første dagen.

Symptomer som startet forrige mandag:

*murringer/stikkinger i livmor

*småkvalm, spes etter måltider og noen ganger før

*enkelte stikkinger i puppene

*økt utflod fra torsdag

*tidvis hodepine

*styggtrøtt tirsdag og onsdag

Leser meg jo svimmel på artikler hvor folk har hatt vanlig mensen i starten av svangerskapet sitt.....hvor vanlig er egentlig det? Hvor mange av dere har opplevd det, og følte dere at mensen oppførte seg likt under svangerskapet som før?

Veldig takknemlig for hjelp..... Og ikke minst GRATULERER med spire - jeg er forferdelig misunnelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt det selv da.. Men har en Kusine som hadde mensen gjennom hele svangerskapet, med begge sønnene! Så det er fullt mulig.. Min tante hadde de første månedene med søsteren hennes.. Så tror det kan ligge litt i arv.. (Må ikke altså!)

Skrevet

Tusen takk for svar.

Er så oppløftende å høre dette :)

Hører veldig gjerne fra flere med samme erfaring!

Skrevet

Hei, har en bekjent som blødde kraftig i flere mnd. Hun måtte bruke bind hver dag. Det kom store klumper ut....

Dette skjer veldig mange.

Jeg har selv hatt blødning i går og i dag. Ble kjempe usikker og tok kontakt m lege, til liten hjelp. Er bare 11 uker på vei så vanskelig å få tak i hjerte lyden.....

Lykke til :)

Skrevet

Hva slags blødning har du? Virker det som mensen?....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...