katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. januar 2010 #1 Del Skrevet 11. januar 2010 Skal på ny ul i morgen (min 3) siden jeg mistet så sent sist. Og selvfølgelig måtte ømheten så og si forsvinne helt!! er fortsatt kvalm og trett da!!! og i tillegg er temp høy og fin... utrolig at en skal grue seg så for hver ul uæææææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mørketid Skrevet 11. januar 2010 #2 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er ikke mine heller, og har lurt på det samme... har ingenting å berolige deg med men håper virkelig det går bra med deg i morgen, ønsker deg lykke til:) si fra hvordan det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol-77 Skrevet 11. januar 2010 #3 Del Skrevet 11. januar 2010 Håper jeg kan berolige dere litt;-)' Mine bryster finnes ikke ømme lenger heller, er 13+3 i dag, men hørte hjertelyden med doppleren min så sent som i går:-) Er jo nå HCG en skal begynne å synke litt, så det er vel bare naturlig? Er ikke kvalm hver dag lenger heller, og er mye mer opplagt nå, så tenker vi skal bare være glad vi kan gi mannen vår en klem igjen uten at vi må si "åh, forsiktig med puppene":-)) Lykke til begge to, og ja gi en lyd etter UL da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 11. januar 2010 #4 Del Skrevet 11. januar 2010 Ser jeg klarte å logge meg inn med mitt gamle brukernavn uten at jeg merket det, men det er altså jeg som er/ var Sol-77:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 11. januar 2010 Hehehe. Takker for svar!!!! ble litt beroliget nå. Gir en oppdatering i morgen. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenpia Skrevet 11. januar 2010 #6 Del Skrevet 11. januar 2010 Mine bryster er heller ikke så ømme lengre, så dere er ikke alene. Har bekymret meg en del for dette jeg også. Har jo ikke vært hos jordmor eller på UL enda, så jeg føler litt at jeg vet veldig lite hva som skjer inni magen. Er spent på å dra til jordmor om 14 dager. Håper på å få høre fosterlyden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 11. januar 2010 ser ut som d er ganske normalt ja!!! Godt å høre vi er mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mørketid Skrevet 12. januar 2010 #8 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er vi og det er bra :-) jeg var på ultralyd i uke 7, og så hjertet slo, men har ikke hatt noen ultralyd eller forsøkt å høre etter hjertelyd siden den gang, skal til jordmor om tre uker, håper virkelig å høre hjertelyd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 12. januar 2010 hurra. alt vel på ul-se eget innlegg... Så da får brystene bare være u-ømme hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå