nanni79 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 hehe... må bare le litt av meg selv. Det er helt fantastisk.. Leter også etter symptomer. kjenner litt halsbrann, kvalme og vondter i magen. og kjenner litt panikken at dersom symptomene forsvinner litt så er jeg ikke gravid likevel. Men så etter en stund har jeg jo så lyst å være gravid at jeg kjenner ekstra godt etter og jammen der kjenner jeg kvalmen og vondtene igjen... Kan nesten ikke vente til neste uke når jeg kan ta en graviditetstest. Har i mine 2 graviditeter vært veldig kvalm. Når endelig kvalmen har gitt seg i 4-5 mnd har bekkenløsning og svangerskapsforgiftning meldt seg. Og her sitter jeg igjen i pp 4 og ønsker veldig å være gravid med nr 3. Det er jammen fint med en hukommelse som kan hjelpe meg å glemme de trasige månedene graviditetene har vart, og heller gitt meg minner om et flott svangerskap med en deilig følelse når en av guttene mine har sparket inne i magen, en stolt følelse over å vise fram den voksende magen, nyter kommentarer som at gravide har en flott glød.... osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå