Lynn Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Har no fått både biedronninggele og Wild Yam tabletter. Har nettopp hatt eggløsning...hva skal jeg ta no???og hvor lenge??? hva skal jeg ta når jeg ha mensen og frem til eggløsningen??? Hjelp???
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hei og hopp Slik jeg har forstått det skal man ta bidronnongsgele fra mens frem til EL. Tre dager etter positiv EL begynner man med Wild Yam..... Men det er flere tråder nedover her som du kan lese i, der står det en del info:) Lykke til.......fikk du tatt den samtalen med din mann eller??? Klem fra meg
Lynn Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Hei hei.. Ja vi har pratet litt...han føler at jeg nevner dette med baby litt ofte:(( men han vil veldig gjerne ha flere.Så vi er blitt enige om at vi tar det helt med ro og har sex når det passer.Eggløsning eller ikke... Jeg vet jo at jeg har snakket mye om det.Men broren hans og konen venter baby no(termin i morgen) og så har jeg en jente som bor i "gamlehuset" vårt her på gården hun er bare 17 år og hun venter små no i mars...Blir jo litt i babymodus då...Og det hadde han full forståelse for.Men vi skal ta det helt med ro og nyte dette.Men allikavel tenkte jo jeg at jeg skulle prøve dette som jeg har bestillt og se om det var funk i det:))) Takk for omtanken:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå